Rokotekieltäytyjä, millaista palautetta olet saanut
Kommentit (20)
Kauhistelua ja että miksi en pelkää koronaa.
Kauhistelua ja kevyttä painostusta. "Ei mullekaan siitä rokotteesta mitään haittavaikutuksia tullut" -kommentteja.
Who cares?
Ja mitä se edes sinullekaan kuuluu? Yritätkö jotenkin mässäillä? Kaiken kaikkiaan, naurettavaa kaksinaismoralismia.
Ei kukaa oo sanonu mitään. Ajtella on voinut, mutta ääneen ei mitään
En varsinaisesti ole rokotekieltäytyjä, sillä jokaisen aikaisemman rokotteen olen ottanut, mutta oletan että viittaat tällä kokeelliseen koronainjektioon. Sain joitakin kuukausia sitten vielä kauhistelua, ja netin keskustelupalstoilla demonisointia, mutta olen viime aikoina huomannut yhä useamman kyseenalaistavan rokotuksen mielekkyyden kun se ei estäkään koronan leviämistä, ja "yllättäen" tarvitaankin lisää piikkejä. Ulkomailta löytyy jo esimerkkejä valtioista, joissa lähes koko aikuisävestö on injektoituja ja koronatartunnat ennätyskorkealla.
Toki rokottamattomien demonisointia ja kutsumista "kulkutautimyönteisiksi putinisteiksi" tms. näkee yhä, mutta tämä tulee nykyisin selvästi lähes täysin rokotelobbaajilta, joille maksetaan "mielipidevaikuttamisesta" sosiaalisen median alustoilla ja keskustelupalstoilla. Ja havaintojeni mukaan yhä useampi näkee tuon läpi. IRL en törmää voimakkaan negatiivisiin mielipiteisiin enää juuri lainkaan, osa on myös sanonut suoraan ettei aio ottaa kolmatta piikkiä.
Huonoa, erittäin huonoa palautetta. On jätetty kutsumatta moniin tilaisuuksiin, mihin käytännössä kaikki muut kaverit on kutsuttu. Jopa yhdet rippijuhlat, mihin 99% varmuudella olisi muuten kutsuttu, niin ei tullut kutsua. Eikä kyllä kaveritkaan tule, jos minä kutsun. Kaikille tulee mitä kummallisempia esteitä. Minut on siis käytännössä hylätty. Nyt suunnittelevat jotain risteilyä, mihin tsrvittaisiin koronapassi tai kaksi koronatestiä ja karanteenit tuloksia odotellessa. En kyllä tiedä lähenkö nyt sitten tuohon mukaan, kun menee omalta osaltani melko hankalaksi.
Minua hävettää kun en vain uskalla ottaa rokotetta. Tiedän kyllä se se olisi kaikkien kannalta paras ratkaisu, mutta kun en vain kykene siihen. Tämän häpeän takia teen netissä avauksia eri alustoilla joissa kutsun fiksuja ihmisiä lampaiksi ja muutenkin haukun parempiani.
Toivottavasti saan koronan ja kuolen tukehtumalla kun en kehtaa soittaa lääkäriin.
apua sä voit joutua sairalaa teholle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole rokotekieltäytyjä, mutta koronapiikille sanon reippaasti ei kiitos ja tarjoan nyrkkiä mielelläni jokaiselle urpålle joka sitä alkaa tuputtamaan.
Oles ny ripuliranne hiljaa ja mene hakemaan se piikki ennen ku alkaa läski tummua.
Uhkailu
En ole saanut kuin parilta että rokote kannattaisi ottaa en sen enempää. Olen kuitenkin ottamatta rokotetta viime kädessä itse sen ratkaisun teen ei kukaan muu.
”Joo tosi ymmärrettävää! En minäkään varmaan ottaisi, jos olisin raskaana.” Tällaista palautetta useammalta henkilöltä!
Tuntemistani ihmisistä osa ottaa/on ottanut rokotteen, osa ei. Kaikki antavat toisten tehdä miten haluavat. En ole kuullut välirikoista tai kanssakäymisen välttelystä. Enkä paasauksesta suuntaan tai toiseen. Ilmeisesti tunnen kovin asiallista porukkaa.
En mitään, sillä en ole puhunut edes koko koronasta kenenkään kanssa missään vaiheessa. Tai no, kyllä me baarilla välillä vitsillä huudahdetaan "korona", jos itse tai joku toinen yskäisee.
Työpaikalla valehtelin ottaneeni rokotteet ja sen jälkeen alkoi aivan järkyttävä rokottamattomien haukkuminen, kertoo enemmän näistä rokotetuista kuin rokottamattomista.
Yksi kaveri sanoi, että hänen mielestään rokote on kansalaisvelvollisuus, mutta sen enempää emme ole asiasta puhuneet.
En mitään, olen sen verran olemukseltani ehkä sellainen, että mulle ei sanota vastalauseita.
Tosin harva edes kysyy, koska se on moukkamaista tiedustella toisen terveysasioita
Vierailija kirjoitti:
Tuntemistani ihmisistä osa ottaa/on ottanut rokotteen, osa ei. Kaikki antavat toisten tehdä miten haluavat. En ole kuullut välirikoista tai kanssakäymisen välttelystä. Enkä paasauksesta suuntaan tai toiseen. Ilmeisesti tunnen kovin asiallista porukkaa.
Oikeassa elämässä ihmiset ovatkin ihan erilaisia kuin median/somen antamissa kuvissa🤔
En ole rokotekieltäytyjä, mutta koronapiikille sanon reippaasti ei kiitos ja tarjoan nyrkkiä mielelläni jokaiselle urpålle joka sitä alkaa tuputtamaan.