Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomat hakee mm. toimittajia. Hakisitko?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei. Juttuideat voisin pölliä täältä kuten jotkut noista nykyisistäkin tekee

Vierailija
2/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa rahaa kirjoitti:

Miksi ei. Juttuideat voisin pölliä täältä kuten jotkut noista nykyisistäkin tekee

Olen joskus nähnyt jopa Hesarissa juttuja täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua otettaisi. En ole vihevassari. Itse asiassa en ole poliittisesti aktiivinen, mutta valtamediassa taitaa olla punaviherpakko.

Vierailija
4/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua otettaisi. En ole vihevassari. Itse asiassa en ole poliittisesti aktiivinen, mutta valtamediassa taitaa olla punaviherpakko.

Oot myös vauvalla itkevä lozer, joten politiikka sun tapauksessa suuri sivuseikka.

Vierailija
5/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei kelpuutettais, koska vailla puoluekirjaa, ja erityisesti sitä oikeanväristä. En sovi agendaansa.

Vierailija
6/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa syövän heteron ei kannata hakea.

Vierailija
7/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, pitää nyt joku taso työllä ja työpaikalla olla :D

Vierailija
8/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan ahkerin Ms. Provo voisi olla mitä parhain toimittaja.

Vierailija
9/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat haki toimittajia - sitten niitä olikin pilvin pimein

Toimittajakokelaat aloittivat Ilta-Sanomissa - sitten he kirjoittivatkin jo juttuja

Ainakin otsikot on helppo muotoilla ja loppu juttu voikin olla jotain liioiteltua löpinää. Jos aiheet loppuu, niin av:lta keräämään quoteja ja joku klikkiotsikko päälle.

Vierailija
10/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu huippu näköalapaikka osaaja.

Jos firma ei mitään tuon persoonallisempaa keksi kuin nuo kulahtaneimmat työpaikkailmoitusten fraasit, niin en todellakaan hae.

Jaa mutta uutistoimituksen esimiehen pitää olla marinoitunut. Eikös me kaikki jo aleta olla sitä, jotka vähänkin uutisia seuraamme?

Vierailija
11/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheet ja kieliopin osaamattomuus ei ainakaan siellä haittaa mitään.

Vierailija
12/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään juttuani ei varmaan julkaistaisi. Eipä moni asiallinen kommenttini läpäise edes IS: n sensuuria. Tämä pakollinen kirjautuminenko sen on saanut aikaan? Varmaan niillä joku musta lista sielläkin on, joka heittää automaattisesti tietyn nimimerkin kommentit roskiin.

Vierailija
13/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Me Naisten toimittajana voisi viettää päivät pitkät lukien Vauvaa (kuten nytkin teen, saisin siitä vain palkkaakin) ja valiten täältä ne ketjut ja viestit, joista tehdään juttu?

Vierailija
14/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa hommaa olisi. Kyttäillä julkkujen instaa ja tehdä niistä viihdeuutisia. Suomentaa brittiläisten ja jenkkien roskalehtien "uutisia" ja kopioida listoja asioista joita olet aina tehnyt väärin yms. Tyhjästä nyhjäistä klikkiotsikoita. Kirjoitella tänne aloituksia ja tehdä sitten niistä juttuja.

En ole vuoteen lukenut iltapäivälehtiä.

Vierailija
15/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kasvatan parran ja lähden h u o r a k s i Ruotsiin.

Vierailija
16/16 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois. Alkaisin pitää sellasta Matti-Esko Hytösen tyylistä kolumnia. Sekopäistä julkimoiden tarkkailua ja niiden kirjoittelua sitten lehteen, pahimman luokan härnäystä :)