Jos juttelette vaikka naapureiden kanssa, haluatteko kuulla säästä vai huolista?
Kommentit (13)
Lähinnä säästä pyrin juttelemaan. Oon 46v.
Vierailija kirjoitti:
Olisko mahis vaan heittää läppää?
Sekin on varmaan ok, jos osuu kaksi läpänheittäjää kohdatusten. ap
Huolia mielummin! Draamaa ja tradegiaa elämään sekä jännitystä myöskin.
+ Tuntuu mahtavalta, jos saan autettua jotakin paremmalle päälle tai vinkkini muuten vaan toimii. :)
Olen onnistuneesti vältellyt nykyisiä naapureitani kohta 9 vuotta. Toivottavasti ei tarvitse koskaan miettiä mistä heidän kanssaan juttelisi.
Huolista riittäisi aina juttua. Naapurit ei vaan ymmärrä kun mulla on tää ärrävika.
Ihan sama ja melko usein ne tarkoittaa myös samaa.
Äskettäin neljän naapurin köyri. Eipä ollut huolia eikä murheita. Sen verran säästä puhetta että nyt onkin hyvät lomasäät kun yksi naapureista jäi kesälomalle.
Vierailija kirjoitti:
Huolia mielummin! Draamaa ja tradegiaa elämään sekä jännitystä myöskin.
+ Tuntuu mahtavalta, jos saan autettua jotakin paremmalle päälle tai vinkkini muuten vaan toimii. :)
Taidat kertoa eteenpäin.
Ai virolaisten huolet kuulee seinän läpi ja näkee kun ne juoksee laivalle tavaroita vieden ja tappelee kyllä kuulee ja näkee kun näpistelee. Kuivaushuoneen ovella lukee jo lappu älä varasta vaatteita . Näkyy myös armeijasta varastetut pyörät ja leikit sekä työpaikoilta otetut ....
Vierailija kirjoitti:
Huolista riittäisi aina juttua. Naapurit ei vaan ymmärrä kun mulla on tää ärrävika.
Kysy viattomasti, haluaako naapurin rouva kylpee...
Olisko mahis vaan heittää läppää?