Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haisteleeko kukaan muu miehensä kainaloita?

Vierailija
02.10.2014 |

Kuulostaa varmaan tosi oudolta ja ällöltä :D Mutta musta on kiva joskus nuuhkia miehen tuoksua niskasta ja varsinkin kainaloista. Hän ei siis haise mitenkään överisti hieltä, eikä myöskään käytä mitään hajusteita. Hänessä on sellainen oma ominaistuoksu, joka on aivan ihana. Olen aina ollut tällainen haistelija. Haistelen kaikkia uusia asioita, ja ihmisten tuoksu jää vahvasti mieleen (niin hyvässä kuin pahassa, heh). En tietenkään julkisilla paikoilla tätä tee. :D
Onko muita "haistelijoita"?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta mieheni tuoksuttelee aina minua! Ei tosin kainaloista, mutta niskasta ja hiuksista. Se on sellainen juttu, että ottaa mut kainaloon ja nuuhkaisee kunnolla ja on tosi tyytyväinen :D tiedän myös miltä tämä saattaa kuulostaa, mutta se on oikeasti aika ihanaa :D

Vierailija
2/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa että haistan aina kun se huomaa haisevansa, kun yleensä se ei haise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies tykkää haistella mua :D Mutta mikäs siinä, ihan luonnollistahan se on! Ei tykkää, jos oon laittanut jotain hajustettua rasvaa, koska silloin en tuoksu "itseltäni" :)

Vierailija
4/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä rakastan mun miehen kainaloiden tuoksua ja haistelen niitä aina iltaisin! :) Siihen tuoksuun mä rakastuinkin. :D Ekan yhteisen yön jälkeen miehen tuoksu tuntui tyynyssä kun painoin siihen pääni ja mä niin rakastin sitä tuoksua ja se sai minut hullaantumaan tuoksun omistajaan. No on mies muutenkin ihana ja hyvä mies. :) Hän taas tykkää mun tuoksusta eikä halua mulle hajuvesiä eikä meikkiäkään kun ollaan kahdestaan, hänestä mä olen täydellinen kun olen raikas ja ilman meikkiä. :D

Vierailija
5/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se tuoksu tuo mulle niin turvallisen olon kun iltaisin nukahdan miehen kainaloon niin kuin olen tehnyt jo 15 vuotta. <3 Rakkauden tuoksu. :D

tuo 5

Vierailija
6/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kun se ottaa mut kainaloon niin on ihanaa kun se tuoksuu niin ihanalta :) nytkin kun hän on työmatkalla niin tyynyä nuuhkin :D

Vierailija
7/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi tyynyn (ja ihon) nuuhkija :)

Vierailija
8/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, täälläkin yks haistelija. Mieheni kainaloa nuuhkin iltaisin, tehnyt tätä jo 25 vuotta ja edelleen saman miehen tuoksu kiehtoo ja muutkin asiat miehessä kuin tuoksu!

Vierailija
9/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehen persereikä varsinkin tuoksuu tosi ihanalle. Nuuskuttelen sitä iltaisin ja jos ei oo paikalla niin sit sen perseisiä kalsareita! <3 Rakas ihana hanipöö mies <3<3

Vierailija
10/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:40"]

Joo, miehen persereikä varsinkin tuoksuu tosi ihanalle. Nuuskuttelen sitä iltaisin ja jos ei oo paikalla niin sit sen perseisiä kalsareita! <3 Rakas ihana hanipöö mies <3<3

[/quote]

No pitikö tulla pilaamaan hyvä juttu? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan