Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla passi ja henkilökortti?

Vierailija
30.08.2021 |

niin?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi on, henkilökorttia ei. Harkitsin kyllä henkilökortin hankkimista samalla kun viimeksi uusin passin, mutta en sitten sitä hankkinut. Ajokortti käy vielä moneen paikkaan ja minne se ei käy henkkarina, niin sitten käytän passia.

Vierailija
2/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä vain henkilökortti, passi meni heinäkuun lopussa vanhaksi, en uusinut kun ei ole vielä tietoa milloin pääsee reissaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumpaakaan.

Vierailija
4/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökortti on, passia ei ole koska en sitä tarvitse. Ei ole varaa eikä halua matkustella.

Vierailija
5/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain passi koska asun pysyvästi ulkomailla.

Vierailija
6/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökortti on, passia ei ole koska en sitä tarvitse. Ei ole varaa eikä halua matkustella.

minulla on aina ollut passi vaikka en sitä käytä :D säilyy paremmin kun on isompi

Vierailija
7/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain henkilökortti ja senkin hankin vasta pari kk sitten, sitä ennen kävi aina ajokortti joka paikassa.

N45

Vierailija
8/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain passi, ei ole henkilö- eikä ajokorttia.

Vierailija
9/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo ole saman aikaa eli 5v voimassa kumpikin ja hintakin aikalailla sama? Kumpi niistä sitten kannattaa hankkia? Tällä hetkellä mulla ei ole kumpaakaan.

Vierailija
10/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo ole saman aikaa eli 5v voimassa kumpikin ja hintakin aikalailla sama? Kumpi niistä sitten kannattaa hankkia? Tällä hetkellä mulla ei ole kumpaakaan.

Passi on pari euroa halvempi ja kummatkin voimassa 5 vuotta. Passi koska koskaan ei tiedä, tuleeko sota ja pitääkö poistua yhtäkkiä maasta

Vierailija
11/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain henkilökortti ja senkin hankin vasta pari kk sitten, sitä ennen kävi aina ajokortti joka paikassa.

N45

Pankki lienee ainut missä ei ajokortti käy henkkarista?

Vierailija
12/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa molemmista noilla hinnoilla.

Vierailija
13/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Silloin harvoin kun on henkilöllisyyttä tarvinnut todistaa on ajokortti käynyt aina.

Vierailija
14/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa molemmat kerralla niin passi tulee halvemmaksi kuin normaalisri.

Vierailija
15/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi on, mutta se on mennyt 10 vuotta sitten vanhaksi.

Vierailija
16/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On molemmat. Hk. menee vanhaksi, se pitää uusia syyskuussa. Passi on voimassa vuoteen 2024. Mua oikeasti vituttaa 5:n vuoden passit. Ennen, kun oli 10:n vuoden passit, ne oli parempia ja käytännöllisempiä. Hemmetin EU, kun meni muuttamaan toimivan systeemin. Saatanan tunarit.

Vierailija
17/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut molemmat, mutta passi vanhenee kohta, enkä hanki uutta ennen kuin näyttää yhtään siltä, että tulisi ulkomaille lähdettyä. 

Vierailija
18/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä sinun tarvitsee matkustella. Jos et matkusta ulkomailla tai matkustat vain Schengen-maissa, sinulle riittää henkilökortti. Jos taas matkustat Schengenin ulkopuolella, tarvitset passin. Henkilökortti mahtuu lompakkoon, passi useimmiten ei.

Muuten sekä passi että henkilökortti käyvät Suomessa ihan yhtäläisesti henkilöllisyystodistuksena.

Vierailija
19/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Pankki lienee ainut missä ei ajokortti käy henkkarista?

Ja juuri tämän takia jouduin tuon henkilökortin hakemaankin.

N45

Vierailija
20/46 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kummatkin. Ja molemmissa aivan järkyttävän näköinen valokuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan