Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tulee tänä syksynä jo kolmas kerta pyyntö papa-kokeeseen

Vierailija
30.08.2021 |

Joka kerta on löytynyt jotakin muutosta, ja on pitänyt käydä vuoden välein kokeissa.
Mietin vain, jos tää jatkuu ja jatkuu, niin alkaako ne tekee lisätutkimuksia josain vaiheessa vai jatkuuko nää kokeitten ottamiset vaikka lopun elämän jos sieltä aina löytyy jotakin? Kellään kokemusta tälläsestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä vai julkisella?

Jos yksityisellä, niin rahastavat. Kaverilla on rinnassa kyhmy ja häntä on juoksutettu yksityisellä jo monta vuotta tutkimuksissa. Mitään ei kyhmylle tehdä, mutta "seuraillaan".

Vierailija
2/4 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä vai julkisella?

Jos yksityisellä, niin rahastavat. Kaverilla on rinnassa kyhmy ja häntä on juoksutettu yksityisellä jo monta vuotta tutkimuksissa. Mitään ei kyhmylle tehdä, mutta "seuraillaan".

Julkisella puolella. En pelkää mitään pahaa, mietin vain, tehdäänkö tälläsille lieville muutoksille mitään muuta kuin seurataan vuosittain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla seurattiin vuosi, mut oli pahentunut, tehtiin sähkösilmukkahoito. Sit seuranta vuoden päähän, oli kaikki ok. Sit 2 vuotta ja joukkopapa nyt keväällä, taas/edelleen olen hpv positiivinen, vuoden päähän seuranta...

Vierailija
4/4 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seurattiin ja jossain vaiheessa napsaistiin kohdunsuulta pala pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä