Muistatteko kun 911-iskujen päätekijän kuolinilmoitus julkaistiin lehdessä
Kommentit (14)
"TV-uutisten puhelimitse sunnuntaina tavoittama Helsingissä asuva nainen sanoi jättäneensä ilmoituksen. Nainen oli ihastunut El-Amiriin eli Attaan Internetin keskustelupalstoilla. Nainen ei kuitenkaan koskaan henkilökohtaisesti tavannut miestä.
Suojelupoliisin osastopäällikkö ei ole ottanut kantaa siihen, kuinka uskottavia naisen kertomukset kirjeenvaihdosta ovat."
Mikähän hullu tuokin on ollut?
Suomalaisessa lehdessä? Vähintäänkin omituista.
Muistan. Siitä naisesta, joka sen julkaisi, oli juttua jossain juorulehdessä, mikä mahtoikaan olla, olisko joku Se tmv. Se nainen oli osunut mun silmiin jo aikaisemmin, joskus näin sitä Helsingin rautatieasemalla. Oli joku mielenterveyspotilas.
No ei hyvää päivää. Missähän tää luuhka nykyään.
Vierailija kirjoitti:
No ei hyvää päivää. Missähän tää luuhka nykyään.
Vauva-palstalla jankuttamassa, ettei Suomessa kukaan voinut nähdä iskua suorana telkkarista.
Muistan hyvin. Mulle tuli Hesari tuohon aikaan ja lueskelin aina kuolinilmoitukset. Huomasin sen Muhammed Attan (?) ilmoituksen ja sanoin avomiehelle, että onpahan Hesariinkin yksi ilmoitus päätynyt. Sittemmin kuulin, että siihen liittyi jotain sotkua, oliko feikki-ilmoitus vai mikä. No joku uuvatti senkin oli kuitenkin maksanut, eikä vissiin ihan halpaa ollut?
Mä en usko enää mitään ns. "virallisia totuuksia" mitä tuosta jutusta kerrotaan. Jos joskus salaiset asiakirjat paljastetaan jonkun USA:n presidentin toimesta, niin katsotaan sitten. Toistaiseksi ei ole paljastettu että JFK:.n salamurhaan liittyviä papereita.
Hesari pahoitteli julkaisuaan, eivät olleet tajunneet tilannetta. Ihme juttu. Joku Leila oli tää mimmi.
Omituista mutta ei kai se ole kiellettyä?