mieheni pani sihteeriään
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:06"]
No kamalinta on että se sihteeri EI ole ruma, oikeastaan se on sellanen mallin ja näkonen, ja blondi(yök)
[/quote]
Mä luulin, että kamalinta oli se, että mies ylipäänsä pani sihteriään. Mutta joillekin naisille tietty ulkonäkö on kaikki kaikessa. :D
Oliko kertapano vai pidempi suhde?
Nyt olet käsittänyt jotakin väärin. Kamalinta olisi ollut, jos se sihteeri olisi ollut ruma.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:12"]
Minun mieheni pani au pairia ja minä panin au pairin matkoihinsa.
[/quote]
Molemmat pääsi sitten panemaan.
No ei kai sun tarvitse mitään tehdä... Korkeintaan voit kysyä, käyttikö miehesi kondomia. Mut oikeesti, eiköhän nää sihteeri-fantasiat jo tältä päivältä riitä?
Sihteeri ei ole hutsu. Täällä jotkut luulee niin. Se on vaan sarjakuvissa ja joittenkin toiveissa niin.
kyllä on tyylikkäitä omanarvontuntoisia sihteereitä, jotka tekee työnsä hyvin, eikä pane pomoa.
mätää olettamusta, että olis yhdestä puusta kaikki
Minäkin kääntyisin puutarhurin puoleen.
No kamalinta on että se sihteeri EI ole ruma, oikeastaan se on sellanen mallin ja näkonen, ja blondi(yök)
Eroa tai ehdota avointa suhdetta, jossa sinäkin saat sitten nusaista työkaverisi läpi.
Niinhän se menee. Nut sun pitää naida teidän puutarhurin tai allaspojan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:06"]
[/quote]
Nyt olet käsittänyt jotakin väärin. Kamalinta olisi ollut, jos se sihteeri olisi ollut ruma.
No laitat miehen pihalle, jos ei ollut sun luottamuksen arvoinen. Mieti oikeasti haluatko jatkaa ihmisen kanssa, joka kykenee tuollaiseen.
Voisin jättää mut oon kyl eläny mieheni rahoilla, ku oon kotiäiti. Meillä on siis kaksi lasta. Mietin kans miten niitten kaa käy jos haen eroa
Toi on kuule enemmän sääntö kuon poikkeus!
T. Kaikkea nähnyt ja kokenut sihteeri :)
Ajattelin jättää mut sil on pareat varat hyvään asianajajaan, huoltajuskiistassa
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:06"]
[/quote]
[/quote]
Juuri niin. Ole ylpeä miehestäsi, hän on eurooppalaistunut.
No tosa oot kai oikeessa
Mä oon tehnyt vuosia sihteerintöitä, mutten ole pannut yhdenkään pomon tai muun kolleegan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:14"]Mä oon tehnyt vuosia sihteerintöitä, mutten ole pannut yhdenkään pomon tai muun kolleegan kanssa.
[/quote]
No pitäisikö katsoa peiliin?
Minun mieheni pani au pairia ja minä panin au pairin matkoihinsa.