Milllaisia uniläkkeitä käytätte?
Kommentit (37)
2x Xanor 0,5 mg illalla ja yöllä tarvittaessa kolmas (jos herää vaikka aamuyöstä eikä saa uudelleen nukutuksi).
Nakkimunakas ja näkkäri tai pannari hillolla
Bachin Rescue Night -uutetta. 100% luonnonmukainen.
5mg diapamia toimii mulle hyvin. Ehkä kerran viikossa tulee käytettyä, kun huomaa, ettei meinaa saada unen päästä kiinni.
unettomuuteen auttaa uni ei lääkkeet
Mirtazapin/Atarax/Opamox tarvittaessa, lähinnä tuota ekaa otan joskus murusen.
Mitä ihmeen pillerihörjöjä täällä liikkuu. Ei kai nyt joka toinen tarvitse miteen unilääkkeitä. Pistää silmät kiinni ja pään tyynyyn, niin kyllä se uni tulee. Muistatte vainntehdä päivisin muutakin kuin katsoa tv:tä ja somettaa. Käytte ulkoilemassa, niin varmasti nukuttaa. Samoin kunnon nainti saa unen tulemaan. Miehen sperma sisältää paljon melatoniinia!
mirtaa,tolvonia,doxepiinia,ketipinoria,melatoniinia, nuita löytyy.
Tasan yksikään ei auta yhtään.
Atarax 2x25mg, melatoniini 3mg.
Ennen oon käyttänyt ties mitä Stelloja ja Tenoxeja mutta ne menettää säännöllisessä käytössä nopeasti tehonsa ja koukku on valmis. Ketipinor ollut myös mutta sivuvaikutukset aika raffit.
Tuo Atarax on antanut parhaan vasteen ja annos pysyy samana.
Otin eilen illalla yhden Heinix-tabletin allergiaan ja nukuin puolestayöstä melkein kahteen iltapäivällä. Olen selvästi yksi niistä ihmisistä, joihin setiritsiini vaikuttaa kuin kaulimen kumautus.
Olen joskus aikoinani saanut nukahtamislääkkeitä, jotka eivät kuitenkaan ole saaneet minua nukahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen pillerihörjöjä täällä liikkuu. Ei kai nyt joka toinen tarvitse miteen unilääkkeitä. Pistää silmät kiinni ja pään tyynyyn, niin kyllä se uni tulee. Muistatte vainntehdä päivisin muutakin kuin katsoa tv:tä ja somettaa. Käytte ulkoilemassa, niin varmasti nukuttaa. Samoin kunnon nainti saa unen tulemaan. Miehen sperma sisältää paljon melatoniinia!
Miksi myös miehillä on nukahtamis- ja nukkumisvaikeuksia?
Doksepiinia 5 mg/yö. Ilman sitä heräisin joka yö 6-7 kertaa. Nukahtamisessa ei mitään vaikeuksia - ongelmana vain heräily monta kertaa yössä.
Olanzapin joka ilta. Tenox tarvittaessa.