Jatkuva hikoilu
Onko kellään muulla ollut ongelmana jatkuvaa hikoilua erityisesti kasvoista ja toki muualtakin kehossa, mikä ei riipu lämpötilasta?
Mulla nousee siis hiki pintaan ihan melkein mistä vaan, hetken kävelyn jälkeen hiki valuu puroina pitkin kasvoja vaikka ei olisi edes lämmin päivä, sängystä herätessä tyyny on ihan märkä, vaikka olisi ikkuna auki ja yöllä kylmää ja heräisin siihen että on liian viileä ja paleltaa niin tyyny silti märkä.
Muutenkin vaatteet esim. jos pidän jotain neuletta päivällä ja otan sen kotona pois niin se on märkä, farkut vyötäröltä ihan märät päivän jälkeen. Vaikka en siis tekisi mitään fyysistä tai istun töissä, ilmastoidussa toimistossa.
Kommentit (5)
Minulla ollut nyt neljä vko järkyttävää hikoilua. Tuntuu, että päästä valuu koko ajan ihan hikijoet. Tää alkoi heti kun otin toisen koronarokotuksen. En sit tiedä onko sattumaa vai voisiko todellakin johtua rokotuksesta. Onneksi oon etätöissä eikä tarvi liikkua paljon ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut nyt neljä vko järkyttävää hikoilua. Tuntuu, että päästä valuu koko ajan ihan hikijoet. Tää alkoi heti kun otin toisen koronarokotuksen. En sit tiedä onko sattumaa vai voisiko todellakin johtua rokotuksesta. Onneksi oon etätöissä eikä tarvi liikkua paljon ihmisten ilmoilla.
Mulla ollut jo ennen rokotusta, en huomannut sen vaikuttaneen mitenkään. Onko kukaan käynyt lääkärissä, onko tuohon mitään lääkitystä olemassa? Olen joskus miettinyt pitäisikö mutta en ole kehdannut moisen takia ruveta aikaa varaamaan.
Ap
Viime päivinä ollut tukalan hikoiluttava olo.
Arvelen vahvasti sään olevan syynä.
Lämpimiä päiviä ollut, mutta ei tukalan kuumaa.
Ilma sisällä kodissamme on liian lämmin, tosin aviomies on sitä mieltä, että palelee. Ulkolämpötila on auringon puolella +25 C ja varjon puolella +22 C, kotona sisällä +25 C. Tämä ei ole nyt ilmennyt juttu, joten koronarokotuksilla ei ole tähän mitään merkitystä.
On.. ihan kamalaa ja hävettää. Rajoittaa jo elämää. Laukussa pitää olla aina nenäliinapaketti, että voi kuivailla kasvoja. Kesäisin pahinta.
N27