Onko oikein laittaa pata lapsenvahdiksi?
Eräässä perheessä lastenhoito-ongelma ratkaistiin seuraavasti:
Jätettiin lapset keskenään ja hellalle pantiin porisemaan pata. Padassa muhi monenlaiset happamat ja kirpeät aasialais-afrikkalaiset maut joissa on hieman imelyyttäkin seassa. Se pata laitettiin porisemaan ja ajateltiin että se pata kyllä lapsista huolehtii, vaikka toinen lapsista oli parivuotias ja toinen alle vuoden vanha...
lastensuojeluilmoituksen paikka?
Kommentit (10)
Ahaa, minä tiedänkin nyt kenestä on kyse... Njam! Slurp! Jouluporsaasta!!! Vieläkö jouluporsas hengailee kahviossa? Meinaan jotta viedään se venäjälle seksiorjaksi ja sen jälkeen tehdään siitä kinkku ja syödään se. jos kinkkua jää jäljelle niin tehdään siitä gulassi bolognese.
Tämä on hämmentävin ketju, mitä olen nähnyt.
Siis mitä helvettiä mä tässä luen?!
Joku nyt yritti laittaa hassunhauskan provon.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:32"]
Ahaa, minä tiedänkin nyt kenestä on kyse... Njam! Slurp! Jouluporsaasta!!! Vieläkö jouluporsas hengailee kahviossa? Meinaan jotta viedään se venäjälle seksiorjaksi ja sen jälkeen tehdään siitä kinkku ja syödään se. jos kinkkua jää jäljelle niin tehdään siitä gulassi bolognese.
[/quote]
Jos se toimii seksiorjana niin reikä on jo niin löysä ettei kinkusta ole mitään jäljellä.
Se pata oli ugaligulassia eli ugalitimbaalin ja gulassin sekoitus maustettuna bolognesella. Se ruoka oli nimeltään Ugali-timbaali gulassi bolognese. Suuri ja maineikas ruoka. Vaan osaako ruoka hoitaa lasta? Tuskinpa? Sama kuin jos vaikka laittasitte joulukinkun lapsenvahdiksi. Tai sen possun mistä kinkku aiotaan tehdä. Syöttäkää se syöttöporsaanne vaan joulukinkkukuntoon mutta älkää hyvät ihmiset laittako sitä lasta vahtimaan, niin eksoottinen aasialainen ruoka afrikkalaisine vivahteineen kuin se onkin!