Onko miehen käden koolla väliä?
Tinder treffit ei päättyny hyvin nainen antoi lopuksi pakit vaikka molemmilla oli hauskaa. Sain pakit tekstarilla ja syynä oli lapiomaiset isot kädet. Oikeasti naiset näin tarkkaanko mies syynätään ja voi jäädä hyvä mies sinkukis käsien takia?
Kommentit (20)
Oijoi! Mielestäni kunnon miehen kädet on just hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta lompakon koolla on.
No voi pipsa. Minulla on matti kukkarossa
Kiinnitän aina huomiota miehen käsiin; ulkonäköön ja siihen, kuinka mies käyttää käsiään.
Miehen kädet voivat olla todella seksikkäät!
Pienet, siloset ja hentoset it insinöörikädet on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitän aina huomiota miehen käsiin; ulkonäköön ja siihen, kuinka mies käyttää käsiään.
Miehen kädet voivat olla todella seksikkäät!
Pienet, siloset ja hentoset it insinöörikädet on turn off.
No kiva. Taas yksi asia mihin en voi vaikuttaa ja mikä tekee minusta turn offin:D Hyvät geenit mulla
Kookkaat lenkkimakkarasormet on aina plussaa. Uuuuh!
Pienet kädet saattaa olla, mutten ymmärrä ko naista.
Kunnon kokoiset miehen kädet on ihanat!
-ehkä tapaamasi nainen vaan sattuu pitämään pienistä ja siroista?
Mutta siis juu kyllä miehen käsiin tulee kiinnitettyä paljonkin huomiota.
Jaa-a, mieluummin miehellä isot kädet kuin pienemmät kuin itsellä.
Kyllä ne kädet pitää olla kunnon lapiot.Ennemmin annan pakit sirokätiselle miehelle.
Riippuu varmaan siitä mihin niitä tarvii käyttää.
Jos on pienet, niin haittaa, mutta jos isot, niin ei haittaa niin paljon. Kädetön paras.
Korreloi SEN koon kanssa, ehkä rouva oli tiukka ja pelästyi?
Sehän riippuu ihmisestä, mihin kiinnittää toisessa huomiota. Nyt sun kohdalle sattui tällainen.
Mä kyllä ymmärrän tavallaan sun deittiä, mutta vain osaksi. Ymmärrän erityisen huomion käsiin, mutta isot kädet ei minua haittaisi. Pienet, sellaiset pulleat lapsen kädet kyllä tai todella sirot ja pienet.
Erityisen tyhmää tässä on se, että muuten mulla ei ole hirveästi ulkonäköön kohdistuvia vaatimuksia miehiä kohtaan, luonne ja se että esimerkiksi huumorintaju ja arvot natsaa on tärkeämpää. Mutta käsistä en pääse yli, kädet voi siis oikeasti olla mulle dealbreaker, miten naurettavalta se saattaakin kuulostaa.
Kai tämä joku fetissi on, vaikka itse en miellä että liittyy edes niihin hommiin ja esimerkiksi sängyssä käsillä ei nyt tavallista isompaa roolia mulle ole.
Jätti lapiokäsi ei hyvä fistauksessa, kun pim psa repee.
Menehän nyt provoilemasta. Sellaista naista ei olekaan, joka ei viehättyisi isoista käsistä miehellä.
Voi tehdä kipeetä kun lapion kokoinen käsi työnnetään pers silmään.
Ei viitsinyt kertoa todellista syytä, niin keksi hätävalheen.
Vierailija kirjoitti:
Kookkaat lenkkimakkarasormet on aina plussaa. Uuuuh!
Lyhyet paksut sormet merkitsevät miehellä samanlaista penistä. Eli suhteellisen lyhyt, mutta paksu.
Ei, mutta lompakon koolla on.