Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunnelkaa Spotify:stä TRUE CRIME by VILMA ALINA! Löytyykö rikollista sanomaa??? Liian tylsää mulle - entä teille???

Vierailija
29.08.2021 |

Kuunnelkaa Spotify:stä TRUE CRIME by VILMA ALINA! Löytyykö rikollista sanomaa??? Liian tylsää mulle - entä teille???

Spotify on tarjonnut ilmaisia kuukausia, mulle tällä hetkellä kolme kesäkuusta. Nyt on tämmöinen levy tyrkyllä ja on kyllä niin tylsää että mitenkään en jaksa kuunnella, en edes vaikka siellä olisi jotain varastettua todellisuudesta ja joidenkin elämästä. Sinun elämästäsi???

Mitä tarkoittaa Vilma ja mitä Alina??? A-line??? Joku linjako nykykoulussa vai mikä?

Mistä ihmeestä suomen koululaitos on saanut kommunikointikanavalleen vanhempien ja lasten välille jonkun WILMA-nimisen järjestelmän??? Ihan outoa, että koulumaailmassa käytetään todella vanhan ajan W-kirjainta... Kertooko tämä teille jotain tästä systeemistä??? Ollaanko siihen oikeasti tyytyväisiä vai tyytymättömiä? Enkä muksut tekivät aivan oikein kun hakkeroivat itsensä opettajien ja kotien väliseen järjestelmään... Ainakin minulla on muistikuva, että silloin kun WILMA teki tuloaan niin se oli lähinnä ihan paskajuttu... Miksi jonkun tämmöisen järjestelmän kautta pitää läksytkin ilmoittaa??? Kyllä kunnon koululaiset osaavat itse hoitaa läksyasiansa ja siitähän se vastuu alkaa kasvaa kun itse joutuu hoitamaan omien hommiensa asiat... Ihan älytöntä... ja omituisen kuuloista valvontaa... Tiedän, että on perheitä, joiden koko elämää hallitse, vallitsee ja häiriköi lasten koulunkäynti ja koko koulumaailma... ja koko arki on sekaisin koulunkäynnin takia... Ei koulun luuserilapsia millään Wilmalla voi mitenkään pelastaa - keinot millä heidät voi pelastaa ovat todella vähäiset... Kaikista ei tule neropatteja vaikka opettajat tekisivät mitä... Tämmöiset kaiken maailman vieraskieliset wilmat muutenkin häiritsevät opettajienkin elämää... AIHE ON NIIN TYMPIVÄ, ETTÄ EN JAKSA UHRATA SILLE YHTÄÄN ENEMPÄÄ AJATUKSIANI, MUTTA TEHKÄÄ TE SE...

Muistatteko vielä KIVISET JA SORASET??? Siinä kivikauden mies huutelee vaimoaan, että WILMAA... Eräs pieni koululainen kirjoitti kerran runon itse ellei se ollut jostain temmattu: 'Kivikauden mies oli kekseliäs mies - hän ei pelännyt muijaa vaan heilutti kivinuijaa'... varmaan Wilma oli hänen vaimonsa ja kuinkas tälle sitten kävikään... Pankaa nyt se kivikautinen Wilma pussiin ja haudatkaa jonnekin soraiseen mäkeen... eroosio hoitaa loput... sekin on jotain jo kivikaudelta peräisin olevaa rikollisuutta, että naista muka pidettäisiin kurissa jollain kivinuijalla...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma Alina

Marja Leena

Hannu Kaisa

Visva Riina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi