Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nosh naistenvaatteista kokemuksia?

Vierailija
29.08.2021 |

Otsikossa kysymys. Lapselle olen ostanut alesta Noshin vaatteita ja ovat olleet lujia. Nyt on kaverilla tulossa Nosh-kutsut ja kattelin vähän naistenvaatteita, todella kovan hintaisia! Ovatko hintansa arvoisia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks teepaita ja oon supertyytyväinen. Osta se yks t-paita jos meet kutsuille, eihän sun tarvii enempää ostaa.

Vierailija
2/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hintansa arvoisia. Kestäneet hyvin. Käytän itse paljon noshin vaatteita itselläni. Ihan laadukkaita on, tosin sauman viereen tulee usein reikiä (kyynärvarteen, reiden sisäsaumoihin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyviä, eivät venähdä, nukkaannu tai haalistu. Mulla ei ole reikiintyneetkään, paitsi yksi todella paljon käytetty t-paita kainaloista ja leggarit haaruksista, mutta olivat siis siinä vaiheessa jo niin paljon käytettyjä, että jostakin kohti periksi antaminen oli odotettavissa.

Miinuspuolena vaatteiden malli ja istuvuus, moni kiva vaate jäänyt ostamatta kun malli ei ole mulle kapealanteiselle, rintavalle o-vartalolle istunut kovin hyvin, mutta onneksi malleissa on vaihtelua sen verran että löytyy aina joku hyvä. Päärynävartaloinen kaveri puolestaan kehui, että vaatteet istuu aina niin hyvin.

Vierailija
4/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kivoja värejä, mitoitus kohdillaan. Ostanut mekkoja, t-paitoja ja nyt tilasin neuletunikan.

Vierailija
5/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet hyvälaatuisia. Minusta mitoitus on aika väljää eli otan aina kokoa pienemmän kuin normaalisti ja silloin koko on yleensä ollut hyvä.

Vierailija
6/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu on mielestäni hyvä, mutta koot suuria. Olen laiha ja siro ja joutunut lopettamaan ostamisen, sillä s ja xs ovat useissa vaatteissa liian isoja minulle.

Vierailija
7/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä kesänä hankkinut itselleni ensimmäisen kerran pari vaatetta Noshilta.

Olen kyllä tyytyväinen laatuun, malleihin ja kuoseihin ja uskon ostavani enemmänkin tarpeen tullen.

Vierailija
8/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään heidän vaatteistaan, olen niitä lähinnä käytettynä ostanut itselleni ja lapsille. Hyvin ovat kestäneet kovaakin käyttöä. Oletko huomannut, että outlet hinnat ovat edullisempia?

Vierailija
9/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatu on mielestäni hyvä, mutta koot suuria. Olen laiha ja siro ja joutunut lopettamaan ostamisen, sillä s ja xs ovat useissa vaatteissa liian isoja minulle.

Samaa mieltä. Laatu on hyvää, mutta hoikkia NOSH ja NOSH-myyjät "syrjivät". Myyjät mainostaa koko ajan, miten hyviä vaatteet on ylipainoisille, kun on mahaa jne. Tangot ovat täynnä L:ää ja XL:ää - ei juuri yhtään hoikille sopivia kokoja ja malleja. Hoikkana saat varautua, ettei tangoissa ole juuri mitään sinun kokoa ja sinulle sopivaa.

Kaipa tämä on myyjäkohtaista, mutta ainakin viiden eri myyjän kutsuilla olen käynyt ja aina sama tilanne.