Lue keskustelun säännöt.
Fyysisesti voimakas ja iso nainen
01.10.2014 |
Minulla on melkoisen vahva fetissi taiparemminkin mieltymys isoihin (pitkiin ja voimakkaisiin) naisiin. NAutin oikeasti siitä avuttomuuden tunteesta kun tiedän, että olen oikeasti se heikompi osapuoli ja toinen voi alistaa minua mielin määrin.
Nainenhan on jo muutenkin useimmiten henkisesti vahva ja kun siihen lisätään tuo oikea fyysisyys niin se tuntuu hyvältä. Onkoyhtään isoa naista joka voisi kommentoida jos itsellä on vahvempana tunne haluun alistaa. Tietenkin myös kaikki muutkin kommentit ovat tervetulleita.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mielenkiintoinen aloitus. Uskon, että moni, jolle kolahtaa tuntee ensimmäisen vastaajan tavoin, mutta eiköhän meitä löydy monenlaisia.
Olen iso ja vahva. Lihasta löytyy ja kokoa ja näköä. Nuorempana oli mukavaa olla se voimakkaampi ja usein myös kokeneempi. Mutta kyllästyin ainaiseen tahdin määräämiseen, koska se alkoi hallita myös muuten suhteessa. Nykyään olen itseäni vahvemman miehen kanssa ja on jotenkin sellainen olo, että näin sen kuuluu ollakin. Ja olen sentään feministi! Mutta liputan kovasti sukupuolten erilaisuuden hyväksymisen puolesta.