Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailleet!

Vierailija
01.10.2014 |

Saan joitain yhteydenottoja, mutta sivuillani on siihen nähden iso ruuhka ja keikun monen suosikkina.

Ihan antaumuksella aikanaan sen kirjoitin, mutta missä vika kun ei nekään, jotka käy siellä monta, monta kertaa, laita mulle viestiä?

Mietin kun nyt sain yhden ja siinä kysytään varovasti miten menee ja JOS mun kuva ja mun profiili on totta niin olisi kiva tutustua. Onko tämä nyt se syy kenties? 

Oletteko huomanneet naiset sellaista ettei miehet uskalla tehdä aloitetta? Kertokaa miten teillä muilla deittailu eteni ja löytykö mitään?=)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotteletko vain miesten yhteydenottoja? Vai oletko itsekin aloitteellinen? Mulla osoittautuivat kiinnostavimmikse ne, joihin otin itse yhteyttä. Profiilissa pyöri toki enemmän vierailijoita kuin sain yhteydenottoja. Yhteydenottoja tuli hirveästi, mutta 99 % ei selvästi ollut edes lukenut profiiliani. Ilmeisesti kuva ja ikä riitti monille.

Vierailija
2/3 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toistaiseksi ne muutama jotka ottivat yhteyttä niin keskustelin heidän kanssaan. Yhden päädyin tapaamaan, mutta ei hän vaikuttanut olevan vielä valmis avoimesti etenemään elämässään uuteen suhteeseen, vaikka kamalasti kehui ihastuneensa minuun.

Olen jotenkin toivonut, että miehet tekisivät aloitteen, varsinkin kun monella on vaan pari riviä itsestään kerrottavana niin voisivat kertoa lisää ja helpommin huomaisivat voisinko olla se kehen haluaisivat tutustua kun minä kerron aika avoimesti itsestäni.

Näyttää kuitenkin, että kai se on itse alettava vaan ottamaan enemmän yhteyttä, vaikka toisaalta haluaisin sen rohkean ja aloitteellisen miehen. :)

Löysitkö sinä etsimäsi? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 09:57"]

Mietin kun nyt sain yhden ja siinä kysytään varovasti miten menee ja JOS mun kuva ja mun profiili on totta niin olisi kiva tutustua. Onko tämä nyt se syy kenties? [/quote]

Suomi 24 treffejä aikanaan selanneena muistan, että siellä oli jonkin verran feikkiprofiileja, ja ne tunnisti usein siitä, että kuva oli liian hyvä; sen lisäksi että nainen oli huomiota herättävän kaunis, niin myös kuva oli selvästi ammattitaitoisesti otettu, kuvaa oli ehkä vähän käsiteltykin jne. Eli jos kuvasi on "liian hyvä", niin silloin on kyllä mahdollista, että sitä on epäilty feikkiprofiiliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi