Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapseksi.

Vierailija
01.10.2014 |

Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa? Ymmärrätkö sanoman?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä asiaa.

Vierailija
2/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska supervoima. Peter Parker sentään altistui radioaktiivisen hämähäkin puremalle ja sai voimat, joiden avulla hänestä tuli Ihmeellinen Hämähäkkimies. Lapseksi tulemisen voima ei kauheasti siinä vakuuta.

Vierailija
4/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ymmärrä minäkään. Olisi todella upeaa jos joku todellakin huolehtisi minusta, itseni lisäksi.

Vierailija
5/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on aina ollut tarve selittää mistä ollaan tultu ja mihin menossa. Uskonnot ja erilaiset tarinat jumaluudesta yms. sopii tähän kaavaan hyvin. Evoluutio on kuitenkin tieteellisesti tutkittu.

Vierailija
6/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää sellaisia ajatuksia, että joltain on unohtunut ottaa iltalääkkeet.

Vierailija
7/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut Tarzanista kertovia kirjoja. Tiedän siis, että Tarzan on totta!

Vierailija
8/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se herättää minussa ajatuksen, että jokaisen, jonka Jumala kutsuu ja joka ottaa kutsun vastaan, Jumala antaa voimaa elää Hänen lapsenaan tässä maailmassa. Ei tarvitse murehtia, vaikka tuntuu,ettei itse jaksa, ei tarvitse jaksaa, Jumala kantaa.

Vierailija
9/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tiedemiehet eivät voi nykyisten teorioiden vallassa selittää miten tyhjästä voisi syntyä yhtään mitään. Eli jokainen alkuteoria on nimenomaan "teoria", eikä edes uskottava. Ei tieteessä tyhjästä voi syntyä mitään. Joten maailman synty on edelleen mysteerin vallassa. Itse uskon ennemmin Jumalaan, ja saan vastauksen kunhan kuolen. Tieteeseen en uskalla uskoa, koska se on ollut olemassa vasta niin vähän aikaa.

Saa uskoa mihin haluaa, mutta tieteesen uskovatkin voisi miettiä, miten on mahdollista, että tyhjästä syntyy jotenkin? Ei maailman syntyä voi tieteellä selittää. Ennemmin vaikka taikuudella. Tyhjästä kun ei tieteessä voi nyhjäistä.

Uskokaa ennemmin, että saatte kuoltuanne vastauksen, ja että voitte uskoa syntinne anteeksi, vaikka vajavaisia olettekin. Voitte suhtautua, ja suhtauduttekin, miten haluatte. Olen itsekin tieteellinen ja rationaalinen, mutta ei tiede vain voi selittää mitenkään sitä, että täydellisestä tyhjästä syntyisi jotain, joten uskon ennemmin, että kuoleman jälkeen tiedän varmasti. Nyt uskon että Jumala loi maailman.

Tehkää niin kuin haluatte. Itse toivon ja rukoilen parasta teidän puolestanne. Mutta sitä väittämääni ette voi kiistää, että tiede voisi sen selittää että tyhjästä jotain syntyy. Tyhjästä ei vain voi tieteen mukaan syntyä mitään.

Vierailija
10/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ap:n heikkoälyistä ajatuksenjuoksua. Sorry!

Vierailija
11/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka ottaa minut vastaan, annan päivittäistä suuhoitoa ja voiman neljään lomamatkaan vuodessa.

Löydät minut, jos niin on tarkoitettu. Mutta kiirehdithän, tarjolla on vain rajoitettu erä.

Vierailija
12/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 02:43"]

Valitettavasti tiedemiehet eivät voi nykyisten teorioiden vallassa selittää miten tyhjästä voisi syntyä yhtään mitään. Eli jokainen alkuteoria on nimenomaan "teoria", eikä edes uskottava. Ei tieteessä tyhjästä voi syntyä mitään. Joten maailman synty on edelleen mysteerin vallassa. Itse uskon ennemmin Jumalaan, ja saan vastauksen kunhan kuolen. Tieteeseen en uskalla uskoa, koska se on ollut olemassa vasta niin vähän aikaa.

Saa uskoa mihin haluaa, mutta tieteesen uskovatkin voisi miettiä, miten on mahdollista, että tyhjästä syntyy jotenkin? Ei maailman syntyä voi tieteellä selittää. Ennemmin vaikka taikuudella. Tyhjästä kun ei tieteessä voi nyhjäistä.

Uskokaa ennemmin, että saatte kuoltuanne vastauksen, ja että voitte uskoa syntinne anteeksi, vaikka vajavaisia olettekin. Voitte suhtautua, ja suhtauduttekin, miten haluatte. Olen itsekin tieteellinen ja rationaalinen, mutta ei tiede vain voi selittää mitenkään sitä, että täydellisestä tyhjästä syntyisi jotain, joten uskon ennemmin, että kuoleman jälkeen tiedän varmasti. Nyt uskon että Jumala loi maailman.

Tehkää niin kuin haluatte. Itse toivon ja rukoilen parasta teidän puolestanne. Mutta sitä väittämääni ette voi kiistää, että tiede voisi sen selittää että tyhjästä jotain syntyy. Tyhjästä ei vain voi tieteen mukaan syntyä mitään.

[/quote]

Oikein toivoisin miten joku tieteeseen uskova todistaisi näkemykseni vääräksi. Kertoisi minulle miten tyhjästä syntyy uutta. Eikä mitään alkuräjähdys teoriaa, missä kaikki oleva puristuu pieneksi muotiksi, kun alussa ei ole ollut mitään. Sitten näette kun kuolette, mitä on ollut ja oleva. Tiede sitä ei ainakaan kerro. Kuolema korjaa kaikki, ja silloin viimeistään tiedämme.

Itselläni on agnostikko ystäviä pari kappaletta ja muuten vain uskonnottomia tai välinpitämättömiä kaveripiirissä. He eivät vain ajattele asiaa juurikaan, eipä tiedekään kovin uskottavaa teoriaa maailmansynnystä esitä. Samaa höttöä jossa jo jotain on olemassa. Valitettavasti on mahdotonta uskoa että tieteessä TYHJÄSTÄ syntyy jotain. Miksi uskotte noin hölmöön asiaan? Miten tiede voisi todistaa, että tyhjästä syntyy jotain?

Ennemmin uskon Joulupukkiin tai Yksisarviseen.

Vierailija
13/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt, tiede ei tiedä aivan kaikkea. Mutta jos tiede ei osaa selittää jotain, niin se ei todellakaan tarkoita, että joku parrakas taikamies loihti sen.

Kaikkia asioita ei ymmärretä vielä. Miksei uskonnollisissa teksteissä puhuttu dinosauruksista?

Tiede ei tiedä paljoakaan avaruuden ulottuvuuksista tai edes kasveista. Lintujen sisäisestä GPS-systeemistä ei ymmärretä yhtään mitään. Se ei silti ole hyvä syy uskoa, että suuri velho loi kyseiset jutut.

Tiede oppii. Sitten hihhulit lähtevät etsimään vielä abstraktimpia selittämättömiä asioita osoittaakseen, ettei tiede kykene selittämään kaikkea.

Miten tiede selittää sen, että minulta on aina avaimet hukassa? Niinpä! Jumala piilottaa ne.

Vierailija
14/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 01:43"]

Olen lukenut Tarzanista kertovia kirjoja. Tiedän siis, että Tarzan on totta!

[/quote]Sehän on totta, luepa vähän eri mirjat, kuin ne satukirjat.

Vierailija
15/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lause! Tuo Raamatun kohta on oikein hyvä ja lohdullinen ja puhutteleva. Tulee iloinen ja toiveikas olo ja hyvä mieli. Kiitos sinulle, joka laitat ihan parhaita lauseita tännekin.

Vierailija
16/16 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä kun kolareita,hukkumisia yms.onnettomuuksia sattuu.Kuka meitä silloin pysähdyttää? Kyllä se on Jumala joka meitä puhuttelee. Hän
rakkaudessaan vetää
ihmisiä puoleensa
erilaisten
elämänkohtaloiden kautta.Jumalan ihmeellinen rauha ja ilo laskeutuu sydämeen
jos uskomme omalle kohdallemme synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi