Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset yli viikon myöhässä ja hermot menee!

Vierailija
30.09.2014 |

Argh! Mikseivät ne voi tulla jo? Tuntuu että olisi jatkuva PMS päällä, hermot kireällä ja itkettää. Ja ei, en ole raskaana. Kuinka paljon stressi voi oikein kuukautisia siirtää (tai ovulaatiota siis)? Pelottaa myös, että ne eivät tule enää koskaan, vaikka olenkin vielä alle 30...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein muutama päivä sitten tänne ihan vastaavan avauksen! :) Thank god, mulla alkoi sitten samana iltana. Meneeköhän kroppa sekaisin hetkellisesti, kun aletaan siirtyä kesästä talveen... Valo vähenee yhtäkkiä jne. Voisikohan tuo vaikuttaa menkkoihinkin.

Vierailija
2/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettet ole :D onko kohtu poistettu vai elätkö selibaatissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:44"]

Mä tein muutama päivä sitten tänne ihan vastaavan avauksen! :) Thank god, mulla alkoi sitten samana iltana. Meneeköhän kroppa sekaisin hetkellisesti, kun aletaan siirtyä kesästä talveen... Valo vähenee yhtäkkiä jne. Voisikohan tuo vaikuttaa menkkoihinkin.

[/quote]

Hyvä ettei sinun tarvinnut odotella enää kauempaa. :) Kunpa minunkin alkaisivat jo... Voisihan tuo vuodenaikojen vaihtelukin ehkä vaikuttaa. Minulla tosin johtunee hetkellisestä stressin lisääntymisestä.

Vierailija
4/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:44"]

[/quote]

Hyvä ettei sinun tarvinnut odotella enää kauempaa. :) Kunpa minunkin alkaisivat jo... Voisihan tuo vuodenaikojen vaihtelukin ehkä vaikuttaa. Minulla tosin johtunee hetkellisestä stressin lisääntymisestä.

[/quote]

Nyt vain sitten silmät kiinni, muutama syvä hengenveto ja lasket vaikka hitaasti kolmeenkymmeneen ja mietit samalla niityllä lenteleviä perhosia. Rentoutumisharjoituksia nyt vaan, niin eiköhän se siitä! ;)

Vierailija
5/5 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:13"]

Nyt vain sitten silmät kiinni, muutama syvä hengenveto ja lasket vaikka hitaasti kolmeenkymmeneen ja mietit samalla niityllä lenteleviä perhosia. Rentoutumisharjoituksia nyt vaan, niin eiköhän se siitä! ;)

[/quote]

Hyvä idea, pitäisi ottaa rentoutumisharjoitukset osaksi päivittäistä rutiinia. :)