Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa testattua Ruotsin laivojen buffetti vuosien tauon jälkeen --- en taida vähällä palata

Vierailija
29.08.2021 |

Noh, kyllä se 39 €/hlö oli aika hukkaan heitettyä rahaa. Ei maistunut oikein mikään miltään vaikka hyvältä näyttivät ulkoisesti. Miten se on mahdollista? En tiedä, mutta ensi kerralla mennään a la carteen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus itsellä tältä kesältä. Mautonta, halpaa bulkkia. Lapsi 11v. oli tyrmistynyt Siljan ”lasten pöydästä”, siellä oli nakkeja, nugetteja ja kuivia ranskalaisia. Tarjoilijan ilme oli kyllä mainio kun näki lapsen järkytyksen. 😀 Ihan ala-arvoista safkaa. Ainoa mainitsemisen arvoinen juttu oli suklaasuihkulähde ja pehmiskone, muutoin todella surkeaa.

Vierailija
2/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli siis punaisilla laivoilla, mutta ilmeisesti ei tilanne sen parempi sinisilläkään.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viedään laivalle aina omat eväät. Ruisleipää ja jugurttia.

Vierailija
4/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me viedään laivalle aina omat eväät. Ruisleipää ja jugurttia.

ja sissijuustot omasta takaa.

Vierailija
5/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on epäkulinaariset makuhermot, niin yleensä aina kaikki ruoka maistuu, niin pikaruoka, lounasravintolat ja buffetit. Jotain hyötyä sentään.

Vierailija
6/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat eväät on parhaat. Melko moneen se onnistuukin. Ei hätiä.

Vierailija
7/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa Tallinkin kassa on kuralla ja ne ostaa vain halpaa raska-ainetta

Vierailija
8/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikingillä on parempi buffa kuin Siljalla. Minusta 39€ on ihan sopiva hinta, kun siihen kuuluu myös viini ja olut. Raittiille se on kallis.

Vierailija
9/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffetit ovat kamalia ja epäsiistejä paikkoja. En syö koskaa puffassa. Haluan että ruoka tuodaan minulla pöytään ja että se maistuukin joltain. Eikä minun tarvitse mussuttaa mahaa niin täyteen että oksettaa. Minulle riittää yksi lautasellinen ruokaa. Olisi toivottavaa että useimmille riittäisi, lihavia on liiaksi Suomen maassa ja terveet ja laihat maksavat näiden läskien hoidon.

Vierailija
10/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus itsellä tältä kesältä. Mautonta, halpaa bulkkia. Lapsi 11v. oli tyrmistynyt Siljan ”lasten pöydästä”, siellä oli nakkeja, nugetteja ja kuivia ranskalaisia. Tarjoilijan ilme oli kyllä mainio kun näki lapsen järkytyksen. 😀 Ihan ala-arvoista safkaa. Ainoa mainitsemisen arvoinen juttu oli suklaasuihkulähde ja pehmiskone, muutoin todella surkeaa.

Mitä siellä lasten pöydässä sit pitäisi olla? Jos nuo ei maistu, eikö lapsi voi suoraan hakea ”aikuisten” pöydästä?

Vierailija
11/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, kuka noihin edes menee. Järkyttävä hinta.

Vierailija
12/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buffetit ovat kamalia ja epäsiistejä paikkoja. En syö koskaa puffassa. Haluan että ruoka tuodaan minulla pöytään ja että se maistuukin joltain. Eikä minun tarvitse mussuttaa mahaa niin täyteen että oksettaa. Minulle riittää yksi lautasellinen ruokaa. Olisi toivottavaa että useimmille riittäisi, lihavia on liiaksi Suomen maassa ja terveet ja laihat maksavat näiden läskien hoidon.

Olen melko varma siitä, että Suomessa kukaan ei ole lihava laivabuffettien takia.

Vierailija
13/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen harvan kerran kun risteilyllä käyn, haluan syödä hyvää ruokaa. En koskaan enää mene buffetiin, siellä on todella huono ruoka.

Vierailija
14/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on epäkulinaariset makuhermot, niin yleensä aina kaikki ruoka maistuu, niin pikaruoka, lounasravintolat ja buffetit. Jotain hyötyä sentään.

Mulla kanssa. Buffetissa on ihana kun on erilaisia juttuja, mistä valita ne herkullisimman näköiset maistiaiset. Ja nimenomaa menen buffettiin maistelemaan. Maistellessa myös ne maut tulevat hyvin esiin. Vinkkinä sanon, että jos ei erota esimerkiksi lihaa kalasta buffapöydässä niin ei sitä hurskaammaksi siellä ala catressakaan tule. Ei kannata sillä viinillä turruttaa omaa makuaistiaan ennen ruokailua

Ruokaa ei mun lautasille tule kokonaisuudessaan yleensä edes sitä yhtä lautasellista kun kykenen hahmoittamaan, että paljonko mätän ruokaa lautaselle kokonaisuudessaan.

Vierailija
15/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A la carte toimii itselle paremmin: maksaa saman kuin buffa, ja sen jaksan syödä. Toki, jos on isoluinen niin silloin buffa on varmasti hyvä ratkaisu.

Vierailija
16/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Vierailija
17/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta

Vierailija
18/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kyllä. Valmiit annospalat pitävät buffan siistinä. Toki keskityn lähinnä kalaruokaan, sushiin ja kylmiin ruokiin. Lohet, katkaravut, kastikkeet, nam! Päälle viiniä ja sitten jälkkäreitä ja kahvit 👍

Vierailija
19/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt siellä pienemmässä pöydässä jossa punnitaan ruoka, täyttä luxusta mulle.

Vierailija
20/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan laivoilla on maksanut jotain 25 ja ollut ihan hintansa arvoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme