Oletteko maistaneet ja syöneet Naughty Brgr burgereita?
Ilmeisesti ovat ihan mahtavia.
Millainen on vege hamppari?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Hinta-laatusuhde ei ole ihan kohdillaan. Aika perusbursat.
Bursa on suuri kaupunki Turkissa.
Itse olen ranejen ystävä - siis yleisesti - ja tilaan yleensä joka paikassa vain pelkät isot ranet enkä todellakaan kaipaa niitä pieniä ketsuppipusseja. Ne on aivan ceestä. Mäkkärillä saa ketsuppia pumpusta mutta mäkkärin ranet eivät ole mitään kummoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta-laatusuhde ei ole ihan kohdillaan. Aika perusbursat.
Bursa on suuri kaupunki Turkissa.
Hampurista Bursaan sitten. Hodari on Frankfurter:)
Vierailija kirjoitti:
Yksi outous burgerannoksissa on se, että kun hampurilaisen välissä on tuhdisti majoneesia, niin sitä samaa majoneesia tarjoillaan myös ranujen seuraksi, mutta ketsuppia ei näy missään! Se pitää nykyään aina erikseen pyytää.
Eipä ihme, että suomalaiset vain lihovat lihomistaan. En minä ainakaan jaksa ranuja majoneesiin kastaa, alkaa olla jo vähän liian tuhtia syötävää.
Kiva, mutta kai tiesit, että ketsuppi on lihottavampaa kuin ketsuppi?!
Jotenkin mauttomia olivat. Ei suolaa tai pippuria, tai sitten vaan mausteita oli tosi vähän
Kerran kokeilin.
Ehkä paskimman makuinen bursa, mitä olen syönyt.
Kokeilin ja ei ollut hyvä, joku ihmeellinen makea sivumaku ja oli tosi hankala syödä.
Ei nyt mikään elämäni hamppari mutta kyllä niillä nälän saa pois.
Tuo ja nämä nykyiset burgerit on ihan hyviä mutta kun se pihvi on medium ja täytteinä liian monta kosteaa täytettä niin se hamppari on ihan helvetillinen syödä. Täytteet valuu pihvin nesteen mukana sinne kääreen pohjalle mössöksi ja jäljelle jää pelkkä pihvi sämpylöiden välissä. Lautaselta syöminen on hankalaa myös kun kaikki täytteet valuu burgeria leikatessa lautaselle.
Mielestäni noihin tungetaan aivan liikaa kaikkea.