Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää nuoret parit kun rakennetaan unelmien talo velkarahalla ja jo vuoden päästä erotaan....

Vierailija
29.08.2021 |

mies yleensä vielä töiden jälkeen talonrakennus puuhissa. Ja sitten kun vaimo saanut haluamansa talon niin sitten jotain puuttuukin...uusi mies! Ja ero vanhasta

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
2/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias, enkä tunne ketään aloituksen kuvauksen mukaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tässä sinulta mitään kysyttykään.

Vierailija
4/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä taida tuntea ihmisiä ylipäätään

Vierailija
5/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi olla kahdessa paikassa yhtaikaa. Sohvalla vaimon vieressä ja talotyömaalla.

Vierailija
6/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisiltä ei kysytty mitään, luuletko olevasi kovinkin nuori?

Vierailija
7/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää myös se, että koska nykyään nuoret parit haluavat rakentaa sen oman unelmatalonsa, toisen parin pari vuotta vanhalle unelmataloille ei löydy ostajia. Hirvittää, että mitä tämä isolla velkarahalla tyhjien töllien rakentaminen pelloille tekee kansantaloudelle.

Vierailija
8/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sen talon haluaakin mies? Pienet lapset kotona ja mies päivät töissä ja illat tontilla on riskiyhdistelmä.

Sekä mies että nainen väsyvät yh elämään.

Vierailija
9/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut vain sellaisia pariskuntia jotka rakentavat talon, asuvat siinä joitakin vuosia, myyvät sen ja rakentavat sitten uuden.

Vierailija
10/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemus. Kunpa nuoret tajuaisivat!

Vierailija
11/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vaan joskus tulee. Meillä se ei liittynyt taloon vaan luihin ongelmiin. Silmät aukesi plus nelikymppisenä ja meni mies vaihtoon. Talon tosin pidin.

Älkää koskaan olko tietävinänne syitä muiden eroon.

Me asuimme talossamme yhdessä 5 vuotta, sukulaispari 18 vuotta ennen eroa. Liittyykö nämä molemmat erot sitten rakentamiseen jonkun älypään mielestä 😁

Vierailija
12/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me oltiin raksalla lähes yhtä paljon, sekä mies että minä (oli 6-vuotias muksu niin kovin myöhään en ollut siellä mutta muuten). MInä olin monta kertaa yksinkin kärräämässä kottareilla hiekkaa sisään ja hanslankarina mm. muurarille, mun miehellä oli myös viikonloppuisin joskus duunia.

Lisäksi tietysti piti ruokkia ja kahvittaa ne duunarit raksalla ja hoitaa huushollihommat siellä missä asuttiin.

Tosi on, että rakentaminen koettelee parisuhdetta.

Vierailija
13/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ettei haluta tutustua toisiinsa ennen naimisiin menoa ja aloittaa kerrostalokodista, vaan heti naimisiin, suuri velka ja talo.

Vierailija
14/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt tiedä että onko sen parempi kitkuttaa vuosikymmenet huonossa liitossa, mikä taitaa olla vanhemmat ikäryhmän tapa.

Vierailija
15/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan tulee trendikkääksi taas tehdä asunto omalle perheelle ja asua siinä?

Vierailija
16/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se tänä aikakautena valitettavasti menee.

Tytöille on annettu oikeuksia sinne ja tänne sekä siihen ja tähän, niin sitäpä ei naisihmisten päät sitten kestäkään vaan koko nuppi on kuin tullimylly sinne tänne, sinne tänne jne. jne…….

Vierailija
17/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tollasia ihmisiä olemassa? Jaa. Mua ei säälitä yhtään. Mua naurattaa!

Vierailija
18/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se tänä aikakautena valitettavasti menee.

Tytöille on annettu oikeuksia sinne ja tänne sekä siihen ja tähän, niin sitäpä ei naisihmisten päät sitten kestäkään vaan koko nuppi on kuin tullimylly sinne tänne, sinne tänne jne. jne…….

Kaikenlaista sontaa sinä jaksat kirjoittaa.

Vierailija
19/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me oltiin raksalla lähes yhtä paljon, sekä mies että minä (oli 6-vuotias muksu niin kovin myöhään en ollut siellä mutta muuten). MInä olin monta kertaa yksinkin kärräämässä kottareilla hiekkaa sisään ja hanslankarina mm. muurarille, mun miehellä oli myös viikonloppuisin joskus duunia.

Lisäksi tietysti piti ruokkia ja kahvittaa ne duunarit raksalla ja hoitaa huushollihommat siellä missä asuttiin.

Tosi on, että rakentaminen koettelee parisuhdetta.

Rakennusmiehillä on toki samanlainen oikeus ruokatuntiin ja kahvitaukoihin kuin muillakin työehtosopimusaloille, muttei siinä sopimuksessa missään sanota, että rakennuksen tilaajan pitää hoitaa muonitus ja kahvit. Kyllähän minäkin välille menin raksalle termarin ja tarjottavien kanssa, koska oli mukava yllättää porukka kahveilla, mutta kyllä he ruokatunnilla ajoivat läheiselle ABC-asemalle syömään omalla kustannuksellaan tai työnantajan lounareilla.

Vierailija
20/31 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää myös se, että koska nykyään nuoret parit haluavat rakentaa sen oman unelmatalonsa, toisen parin pari vuotta vanhalle unelmataloille ei löydy ostajia. Hirvittää, että mitä tämä isolla velkarahalla tyhjien töllien rakentaminen pelloille tekee kansantaloudelle.

Ei ole pakko rakentaa pellolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä