Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissien väliin paneminen

Vierailija
29.08.2021 |

Tykkääkö naiset, kun pannaan tissivakoon?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä mitään erityistä tuntemusta saa siitä itse mutta nautin kyllä katsoa sitä miehen nautintoa kun hän tykkää tissipanoista.

Vierailija
2/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun rusinoiden väliin pysty panemaan. Täytyy jättää ne hommat naisille, joilla on riittävästi tissiä siihen.

T. A-Kuppi nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun rusinoiden väliin pysty panemaan. Täytyy jättää ne hommat naisille, joilla on riittävästi tissiä siihen.

T. A-Kuppi nainen

Ei haittaa millään tavalla.

Onhan sinulla suu johon voit hupikepin ottaa ja imeä.

Eikä pidä unohtaa, että lemmenkirnusi on otollaan.

Vierailija
4/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. A-Kuppi nainen

A-kuppitissien päälle on kiva muuten ruikkia

Vierailija
5/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä a kuppi kelpaisi

Vierailija
6/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä A-kuppi kelpais

Vierailija
7/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin exällä oli niin pienet ettei pystynyt, mutta sen sijaan panin häntä läskimakkaroiden väliin.

Vierailija
8/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin exällä oli niin pienet ettei pystynyt, mutta sen sijaan panin häntä läskimakkaroiden väliin.

Olet vain pienimunainen.

Vierailija
9/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tukeva, ja rintani ovat erittäin isot. Olen kyllä huomannut, että monet miehet tykkäävät istua hajareisin päälleni, ja panna rintojeni väliin. Jos on oikein ihana mies, niin otan suihin samalla. 

Vierailija
10/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis luulisit että nainen tästä saa? Aika hassulta näyttää vaan hänelle :D

Vierailija
11/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vähänkin enemmän kokemusta eiköhän parempi paikka löydy.Mistä naisetkin tykkää

Vierailija
12/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo

Vierailija
13/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis luulisit että nainen tästä saa? Aika hassulta näyttää vaan hänelle :D

Eipä se pillun nuoleminenkaan miehelle paljon nautintoa tuo. Silti siihen joku kai on alistunut. Naiset ovat kyllä itsekeskeisiä kumppaneina.

Hohhoijaa teitä urpoja taas...kysymys oli kirjaimellisesti "Tykkääkö naiset, kun pannaan tissivakoon?" Heti tulee joku selittämään että kamalan itsekästä jos ei tykkää, kun miehetkin joskus antavat suuseksiä!

Vierailija
14/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää

Vierailija
15/28 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vois kokeilla

Vierailija
16/28 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minusta ihan kivaa on. Mutta jostain syystä miehen on aika vaikeaa laueta siinä, vaikka hieroisin häntä hieman pitempäänkin. Olen miettinyt, että rintani eivät ehkä vain purista kalua juuri oikealla tavalla, koska ne ovat koostumukseltaan aika löysät. Tuntuu että omani vaan lähinnä muovautuvat hepin ympärille, eikä mies varmaan saa kovin paljoa tuntemuksia ellen purista niitä tosi kovaa yhteen. Ehkä kiinteämmät voisivat olla ns. "tehokkaammat" tässä mielessä?

Mutta on se silti kivaa ja aika usein suihinoton lisänä tehdään tuota. Varsinkin jos mies on esileikkien aikana rintoja paljon hyväillyt, niin on oikein kivaa antaa niillä myös hänen kalulleen hyväilyä. =)

Vierailija
17/28 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika tukeva, ja rintani ovat erittäin isot. Olen kyllä huomannut, että monet miehet tykkäävät istua hajareisin päälleni, ja panna rintojeni väliin. Jos on oikein ihana mies, niin otan suihin samalla. 

Jo se tunne, kun on hajareisin naisen päällä, ja rintojen väliin pannessa naisen vatsa ja rinta hieroo herkullisesti jalkojen väliä, palleja ja sisäreisiä tuntuu **tun hyvältä. Tässä  naisen rehevyys on vain plussaa. Siihen kun tulee lisänä se, että yhteen puristettujen rintojen välistä kalu liukuu myös huulien väliin suuhun, laukeaminen on aika vääjämätöntä.

Vierailija
18/28 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.

Olen visuaalinen, ja tuossa on naisenakin oikein hyvät näkymät + tilanne kiihottaa, vaikka ei suoranaista seksuaalista mielihyvää tuotakaan.

Tuosta voi myös siirtyä kätevästi suuhun, ja siihen se on aina mennytkin kun on tissipanoa harrastanut.

Minulla vielä se lisää tuon asennon mielekkyyttä, että kiihotun omista rinnoistani.

Pelkkää plussaa siis vaan kaikki mitä tuohon sisältyy.

Vierailija
19/28 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja laittaa menemään vielä kulli ns. alaspäin niin nainen voi samalla nuolla peppureikää.

Vierailija
20/28 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visitori kirjoitti:

Juu ja laittaa menemään vielä kulli ns. alaspäin niin nainen voi samalla nuolla peppureikää.

Yök ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi