Onko muita, jotka iloitsevat niin pienistä asioista kuin marjametsään pääsystä?
Kommentit (15)
Minä! Iloitsen jo pelkästään siitä, että pääsen marjametsään, vaikka sato olisi huono. On ollut niitäkin vuosia, että en ole päässyt ollenkaan. Vähältä piti tänäkin vuonna, sairastumisen vuoksi.
Tänä vuonna onkin marjapaikat lähes kirjaimellisesti kivenheiton päässä kotiovelta.
Kyllä. Ihanaa viettää aikaa metsässä.
Kahvia ja pullaa evääksi. Kiven päällä nautittuna :)
Viikon päästä päässen ! Toivottavasti ei sada.
Joo! Huomenna töiden jälkeen katsomaan joko on kypsiä. Tänään säilötään omenat, siksi vasta huomenna. Sieniä vois kattella myös.
Pidän monista pienistä ja yksinkertaisista asioista. Niistä saa vilpitöntä iloa elämään ja matalalla kynnyksellä. Ei mitään spektaakkeleita vaan esim. marjametsään meno. Erittäin jees.
Pienistä asioista iloitsen kyllä pitkiäkin aikoja. Marjametsään meno ei vaan ole mulle ilon asia, eikä pieni asia. Päinvastoin valtava ahdistus ja kiukun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Pienistä asioista iloitsen kyllä pitkiäkin aikoja. Marjametsään meno ei vaan ole mulle ilon asia, eikä pieni asia. Päinvastoin valtava ahdistus ja kiukun paikka.
😃. Anteeksi, mutta miksi?
Minä iloitsen siitä, että kukaan ei pakota minua marjametsään, toisin kuin lapsena. Olen siitä niin iloinen.
Kyllä minä.iloitsen oikein kovasti kun ämmä menee marjametsään.
Kotona rauha kälätykseltä eikä tarvitse kuunnella muutenkaan höpöhöpöjä eikä pehmosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😃. Anteeksi, mutta miksi?
Siellä on ötököitä ja pitää poimia niitä keleen marjoja. Jatkuvasti joku kutittaa naamalla ja kyykkimisessä särkee selkää ja polvia ennen pitkään. Niin ja se alati kompuroiminen juurakoissa...
Ulkoilen selkeillä poluilla metsässäkin ja marjat ostan kaupasta, kiitos. Aivan ihania arjen pieniä asioita.
Iloitsen sienimetsään pääsystä :D varsinkin jos löytyy hyviä sieniä.
Elämä taitaisi olla aika tylsää suurimmalla osalla jos pystyisi iloitsemaan vain jostain ulkomaanmatkasta tai muusta paljon rahaa vaativasta-
Voi kun pääsisikin sieni- tai marjametsään! Nauttisin siitä. Nyt aurinko paistaa, olisi mukava istua kivellä ja juoda termoskahvit vähän littaantuneiden leipien kaveriksi.
N60, liikuntaesteinen & autoton & ajokortiton & köyhäkin vielä
Kyllä. Viikko sitten poimin vajaa 50litraa. Ihanaa oli ja olisin voinut viettää paljon kauemminkin siellä.