Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko naista treffeille?

Vierailija
29.08.2021 |

Hei! Olisi kiva päästä treffeille nykyään. Olen ihan liikuntaa harrastava mies asun täälä etelässä. Vakituisesti valtion hommissa. On sanottu söpöksi ja kivan näköiseksi. Olisi vain kiva tutustua ihmisiin. Olen sosiaalinen, rauhallinen mukava, avoin. Olisi kiva tutustua naisiin. Olisiko naista ketä kiinnostais lähtee treffeille johkin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nähdään kuudelta!

Vierailija
2/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon jätit oleellisia asioita kertomatta itsestäsi. Esimerkiksi ikäsi ja paljon muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen 36 v.  Ja kaipaisin tutustua uusiin ihmisiin. Viimeaikoina olen ollut aika yksin ja en tiedä missä tutustua naisiin. Niin ajattelin kokeilla tätä kautta?

Vierailija
4/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen 36 v.  Ja kaipaisin tutustua uusiin ihmisiin. Viimeaikoina olen ollut aika yksin ja en tiedä missä tutustua naisiin. Niin ajattelin kokeilla tätä kautta?

Toivottavasti tärppää.

Vierailija
5/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin kellon alla tänään klo 16?

Vierailija
6/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään treffipalsta. Saako täällä edes jakaa mitään yhteystietoja?

Vierailija
7/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertomasi perusteella tarvitset naista vain tyydyttämään sinun tarpeesi, itsestäsi et anna mitään.

Ikäsikin kerroit tuollalailla närkästyneen omaisesti vasta kun kysyttiin...

Onnea matkaan, sitä tulet tarvitsemaan...

Vierailija
8/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu taas vonkumassa. Heitettiinkö sinut Suomi24:stä pois kokonaan niiden kilometrin pituisten yksinpuhelujesi vuoksi?

Vierailija
9/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei, poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma toteemi soutaa pepoulissasi ja huudat hiii.

Vierailija
10/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pikkuisen väärä mesta tämä. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
11/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu taas vonkumassa. Heitettiinkö sinut Suomi24:stä pois kokonaan niiden kilometrin pituisten yksinpuhelujesi vuoksi?

Kuka tämä on ja millä palstalla pyörii siellä?

Vierailija
12/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehityshäiriöinen mies, joka jankuttaa ja jankuttaa. Jos naiset eivät lämpene, aloittaa haukkumisen ja saattaa äityä väkivaltaiseksikin. Oli muistaakseni sinkut-palstalla.

Vierailija
13/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehityshäiriöinen mies, joka jankuttaa ja jankuttaa. Jos naiset eivät lämpene, aloittaa haukkumisen ja saattaa äityä väkivaltaiseksikin. Oli muistaakseni sinkut-palstalla.

Onko tämä se sama, joka hakee naista e-pohjanmaalta, naisen pitäisi muuttaa hänen luokseen ym. vaatimuksia, Yliksellä oli juttua.

Vierailija
14/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole kyseinen ihminen. No ei ole treffi palsta mutta voi edes kokeilla. Mut joo antaa sit olla koko ketju. Arvashan sen joo. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa kaikille.

Vierailija
15/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se sama, joka hakee naista e-pohjanmaalta, naisen pitäisi muuttaa hänen luokseen ym. vaatimuksia, Yliksellä oli juttua.

Ei, tämä asuu PK-seudulla. Postilla töissä ja jankuttaa koko ajan kuinka hänellä tulisi olla nainen kun on vakituinen työpaikka ja hän on pitkäkin ja kaikkee... :D

Vierailija
16/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole kyseinen ihminen. No ei ole treffi palsta mutta voi edes kokeilla. Mut joo antaa sit olla koko ketju. Arvashan sen joo. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa kaikille.

Olet sinä. Kirjoitustyyli paljastaa.

Vierailija
17/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää jatkoa kaikille. Tää oli ihan turha aloitus.

Vierailija
18/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaako 60v muumeli?

Vierailija
19/19 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi