Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset menettävät mielenkiinnon aina kun alan tekstailemaan takaisin/otan huomioon/olen lempeä ja mukava

Vierailija
29.08.2021 |

Mitä vittua? :D Kun olen välinpitämätön ja vastailen takaisin silloin tällöin, niin naiset tykittävät viesteillä ja treffipyynnöillä jatkuvasti, mutta heti kun alan oma-aloitteisesti kyselemään kuulumisia ja osoittamaan kiinnostusta naisen elämään ja siihen mitä kuuluu, niin viestittelyt ja yhteydenpidot vähenevät mutulla 80%.

Se kuuluisa miesten "metsästysvietti" taitaakin todellisuudessa olla naisilla.

Parasta olla vain näköjään välinpitämätön alfamulkku jatkossakin :D

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet epätoivoinen kuolaaja joka roikkuu kaulassa kuin myllynkivi ja mankuu reikää.. anteeksi "haluaa antaa hellyyttä" :D :D :D

Vierailija
2/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Tullut huomattua jo vuonna nakki ja kilpi. Ei siinä mitään, siihen pitää sopeutua. Jos osoitat huomioo nainen "ajattelee" että hän on ns korkea-arvoisempi, hänellä on valinnanvaraa ja kaikki kortit. Jos kuitenkaan et näytä huomioo paljoa naisen liskoaivot "ajattelevat" että tuo mies on saalis, se saisi kenet naisen hyvänsä, siksi ei tarvitse näyttää naisille huomiota. Ja se kannattaa yrittää saada itselleen koska on korkea-arvoisempi alfa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti kivan näköinen, mikä on herättänyt mielenkiinnon ja halun tavoitella yhteyttä. Kun alat jutella, yhteistä ei olekaan ja kiinnostus lopahtaa.

Oletkohan jutuilta vähän tylsä tai lapsellinen? Ainakin tuo alfa-heitto viittaisi sellaiseen, putoaisi itseltäkin mielenkiinto tuon luokan jutuista.

Vierailija
4/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama toisinpäin. Jos naisena laitat yhdenkin viestin liikaa, kyselet yhdenkin kysymyksen liikaa, haluat tehdä yhdenkin tekemis/näkemissuunnitelman liikaa... Se on siinä sitten. Pitäisi laskea tunteja ja päiviä koska voi kirjoittaa viestin, ettei vaan herra vallan peljästy, omg tää nainehan om kiinnostunut hyiiiii ahdistaaaaaa.

Näin aikuisena lyön korttini pöytään hyvin aikaisessa vaiheessa. Pelejä en pelaa, en esitä vaikeasto tavoiteltavaa, en hiivi miehen ahdistusten ympärillä. Jep, olen sinkku jo vuosia. Vain siksi että sanon suoraan jos kiinnostaa...

Vierailija
5/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on miesten kanssa. Jos viestittelen hyvällä mielellä ja olen kohtelias ja asiallinen, miehet katoaa kuin tuhka tuuleen. Mutta jos olen röyhkeä ja rietas sekopää, ne kiinnostuu minusta. Tietysti, koska luulevat minulta saavansa helposti. Mutta en minä mitään niille anna, nyt on mun vuoro ghostata 😆.

Vierailija
6/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista. Sinussa on jotain kiinnostusta herättävää ja naiset viestittelevät, koska haluavat tutustua sinuun paremmin. Tutustuttaan ilmeisesti sitten huomaavat, ettet olekaan kovinkaan kiinnostava ja yhteyden pito lakkaa.

Vierailija
7/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on hyvä kaukaa mutta kun suunsa avaa niin ei kestä kyllä kuunnella...

Vierailija
8/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Minä en kyllä kovin kauaa pidä yhteyttä mieheen, joka on välinpitämätön, kommunikoi sillon tällöin, rikkoo lupauksensa jne...

Vierailija
9/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee että vaikutat hyvältä paperilla ja ulkoisesti, mutta kun avaat suusi mielenkiinto lakkaa. Samaan se on täällä. Porukat rukoilee että häipyisit. Miksi luulet että irl on eri juttu.

Vierailija
10/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tulee aina täällä yllätyksenä se, ettei pelkkä kuori riitä. Naiset etsii ennen kaikkea sisältöä ja jos se uupuu, niin käy kuten aloittajalle.

Vierailija
11/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on naisissa vika. AP on niin ihqu, että APssa ei voi olla mitään vikaa, kun kaikki naiset menettää kiinnostuksensa siihen.

Vierailija
12/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin naiset, turha leikkiä yksinkertaista... Kyllä te itsekin tiedätte varsin hyvin, että liika mukavuus ja miehen sopeutuvuus on todellakin turn off.

Vierailija
13/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset puhuvat kaikille, ja kun huomaavat ap:n jutuista tämän olevan kilttiä esittävä naisvihaaja, kiinnostus loppuu. 

Vierailija
14/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestittely loppuu parin viestin jälkeen aina, niin vika on silloin sinussa, ap. Enkä yhtään ihmettele. Se, että syyttelet naisia, ja puhut jostain alfoista täällä kertoo jo riittävästi sinusta ihmisenä. En viestittelisi minäkään.

Vierailija
15/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen sana ap:n viestissä kertoo, missä on ongelma.

Vierailija
16/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin naiset, turha leikkiä yksinkertaista... Kyllä te itsekin tiedätte varsin hyvin, että liika mukavuus ja miehen sopeutuvuus on todellakin turn off.

No hei , lopeta sitten sinä ja muut miehet valittamasta miehen puutetta. Senkun alatte krpämulkuiksi niin naisia tulee ikkunoista ja ovista.

Vierailija
17/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tuollaisessa tilanteessa analysoisin (naisena), että ensin olen yrittänyt keskustella ja herättää miehen mielenkiinnon, enkä ole saanut vastakaikua. Vain yksittäisiä sanoja jne. Sitten siirryn jo ajatuksissani seuraavaan, ja SIINÄ VAIHEESSA jos mieheltä alkaa tulemaan aktiivisempi ote, olen jo todennut olevani varakappale, kun selvästi ne aiemmin miehen mielestä mielenkiintoisemmat on koluttu jo läpi.

Nou vei, ei kiinnosta enää, kun en ensin saanut asiallista vastakaikua. Kertoo riittävästi miehestä.

Vierailija
18/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka ihan tutustuisit johonkin naiseen. Siis keskustelisit normaalisti erilaisista asioista ja viettäisit hänen kanssaan aikaa. Alkuvaiheessa mitkään vonkausviestit tai pusihalisöpömussukkaviestit ei oikein sytytä. Ne on varattu parisuhteisiin. Oletko todella nuori?

Vierailija
19/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei , lopeta sitten sinä ja muut miehet valittamasta miehen puutetta. Senkun alatte krpämulkuiksi niin naisia tulee ikkunoista ja ovista.

Tämä. Miksi ulisette kun on kerran helppo tapa iskeä nainen.

Vierailija
20/46 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tuollaisessa tilanteessa analysoisin (naisena), että ensin olen yrittänyt keskustella ja herättää miehen mielenkiinnon, enkä ole saanut vastakaikua. Vain yksittäisiä sanoja jne. Sitten siirryn jo ajatuksissani seuraavaan, ja SIINÄ VAIHEESSA jos mieheltä alkaa tulemaan aktiivisempi ote, olen jo todennut olevani varakappale, kun selvästi ne aiemmin miehen mielestä mielenkiintoisemmat on koluttu jo läpi.

Nou vei, ei kiinnosta enää, kun en ensin saanut asiallista vastakaikua. Kertoo riittävästi miehestä.

Vastauksesi kertoo sinusta mini Carrie. Shoppailet ihmisiä kuin kenkiä. Mahtaa kivaa olla nätti nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän