Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä kelillä lapselle kuomat?

Vierailija
30.09.2014 |

Millä keleillä alatte siis käyttämään lapsillanne kuoma-kenkiä tai vastaavia? Voiskohan siirtyä 2 vuotiaalla suoraan kohta lenkkareista ja kunppareista kuomiin, vai ostaisitko vielä erikseen syyskengät?millaiset ostaisit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta voi siirtyä noista suoraan Kuomiin. Lenkkarit ja kumpparit ainakin meillä on nimenomaan syyskengät, ei sen kummempia syyskenkiä tarvitse.

Vierailija
2/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä laitoin lapselle päivähoitoon kuomat mukaan jo toissa viikolla, kun oli kylmiä aamuja. Kuomat on ns. viime talviset eli ei ehkä enää villasukan kanssa mahdu talvella ja talveksi on toiset, mutta nyt tosi hyvät, kun suojaa nilkat ja on lämpimämmät kuin lenkkarit. Kumpparit on toki, mutta nehän tahtoo olla aika hiostavat ja kuivilla keleillä kuomat tmv. on hyvät. Mietin ainakin itse, että hiekassa konttailessa maa on kylmä. Mukana on ne lenkkaritkin, jotka voi laittaa, jos päivällä on lämmin sää. Ihan turhaa nuhaa ja palelemista vähissä vaatteissa ja pukineissa.

Vierailija
4/4 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käytetään sandaaleja tai ei kenkiä ollenkaan, syksyllä lenkkareita ja saappaita ja talvella kuomia tai loskaisella kelillä paremmin vettä kestäviä talvikenkiä. Lapset ovat myös erilaisia eli tässäkään ei ole mitään yleispätevää ohjetta. Toisen jalat palelevat helpommin kuin toisen.

Täällä eteläsuomessa ei ainakaan vielä ole niin kylmä, että talvikengille olisi tarvetta. Jos on kovin kylmältä tuntunut, niin olen laittanut villasukat saappaisiin ja lapsen jalat ovat olleet tosi lämpimät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan