Koetko olosi hyväksi kehossasi
Kiinnostaisi tietää kokemuksia, onko ihmiset tyytyväisiä kehoonsa ja painoonsa, etenkin naiset
Kommentit (11)
Mielenkiintoinen kysymys. Olen tyytyväinen koska kehoni on toiminut hyvin ja on vähävikainen. Olen kuitenkin käyttänyt sitä menestyksekkäästi, ilman korjaustarvetta pian 43 vuotta. Mikään super se ei millään tavalla ole, mutta riittävä.
Tunnen hyväksi. Tämä keho on oikein hyvä, on toiminut oikein hyvin. Vienyt moneen paikkaan. Tykkään liikkua, ja tämä keho on oikein hyvä siihen, mm uintiin ja pyöräilyyn. Koitan kohdella kehoani hyvin, jotta se toimisi tulevaisuudessakin hyvin. Syön melko terveellisesti, ja juon maltillisesti alkoholia.
Olen hoikka, aina ollut. Nuorempana koin kaikenlaisia epävarmuuksia kehostani. Minulla esim on selluliittia, vaikka olen hoikka. Ja joskus koin, että tissit ovat pienehköt. Nyt nelikymppisenä olen tajunnut, ettei tuollaisista asioista kannata murehtia. Olen sellainen kuin olen. Ja olen iloinen, että olen terve ja voin tehdä kaikenlaista ihanaa kehollani.
N41
Joo nyt kahden ison lonkeron jälkeen tunnen oloni oikein hyväksi kehossani 😊
Tarvis lisää, että olo pysyisi/paranisi...
50/50. Paino & kropan ulkonäkö oikein mainio, mutta suolisto vaivaa ja kuukautiskiertoon liittyy paljon kipuja, jotka saavat haaveilemaan ruumista irtautumisesta :D
En ajattele kehoani juurikaan. Vaatteitakin löydän halutessani helposti. Jalkojani arvostan niin paljon, että satsaan laadukkaisiin jalkineisiin.
Voin oikein hyvin ja viihdyn kehossani. Olen terve, liikkuvainen, rento ja rauhallinen.
Koen oloni erittäin hyväksi kehossani. Olin joitakin vuosia ylipainoinen mutta nyt yli nelikymppisenä taas normaalipainoinen ja BMI 23 tuntuu juuri sopivalta.
Kehoni on notkea ja tykkään liikkua sen ylläpitämiseksi.
En jaa itseäni ruumiiseen, henkeen ja sieluun. Kaikki minussa on minua.
En minä ole missään kehossani. Tässä tuolissa istun minä, ei mikään keho.