Pussaileeko hoitajat lapsianne päiväkodissa?
Pusseilevatko päiväkotihoitajat Suomessa lapsia? Tällainen tuli vaan mieleen ulkomailla asuvalle.
Kommentit (11)
Minä en ainakaan pussaile ja tosi vaivautunut olo tulee kun äiti sanoo maijalle, anna nyt ulla-hoitotädille pusu, kun lähtevät kotiin. En halua mitään kuolapusuja vierailta lapsilta vaikka heitä hoidankin.
Miksi kukaan hoitaja haluaisi bakteereita tahi viruksia ja pian ollaan sairaslomalla? Suurinosahan kippaa lapsensa hoitoon vaikka olisikin taudin ensioireita..
Ei pussailla ja lapsienkaan ei anneta mielellään pussailla.
Minä pussailen "omia" lapsiani. En tietty suulle vaan poskille.
En tokikaan heti ekoina hoitopäivinä, mutta kyllä minä niihin lapsiin kovasti kiinnyn kun vuosia ovat minulla hoidossa. Nytkin minulla hoidossa yksi 5v. Joka tuli hoitoon 10kk ikäisenä. Itku tulee kun eskaan lähtee.
Tosin väittäisin, että minulla tulee lapsiin paljon voimakkaampi suhde kuin päiväkodin hoitajilla lapsiin koska minulla tosiaan vain 4 lasta kerrallaan ja heitä ei hoida muut kuin minä.
T.pph
Ei pussaile enkä haluakaan että pussailisi. Enkä halua itsekään suukotella naapurin taaperoa pihalla vaikka äitinsä sitä odottaakin.
Sen sijaan ihmetyttää päiväkodissa joidenkin tätien tapa halailla joitakin lapsia kotiinlähtiessä kun toisille riittää pelkät nopeat heipat. Toki ymmärrän sen että on suosikkilapsia ja ei-suosikkeja mutta ei se saisi näkyä.
10 jos he tietää et ne toiset lapset ei halua lähtöhaleja? Muuten on kyllä ikävää jos noin erilailla kohdellaan.
Miksei saisi halia? Suomessa eletään hellyydenpuutteessa joka on jo sairaus. Oma koulukkaani ja luokkansa ovat halanneet rakasta opettajaansa ja ikävöi vieläkin kun ei enää opeta. Lämmin ihminen ja pidetty myös vanhempien keskuudessa.
No ei, ne pussailee toisiaan.