Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pussaileeko hoitajat lapsianne päiväkodissa?

Vierailija
29.09.2014 |

Pusseilevatko päiväkotihoitajat Suomessa lapsia? Tällainen tuli vaan mieleen ulkomailla asuvalle. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, ne pussailee toisiaan.

Vierailija
2/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan pussaile ja tosi vaivautunut olo tulee kun äiti sanoo maijalle, anna nyt ulla-hoitotädille pusu, kun lähtevät kotiin. En halua mitään kuolapusuja vierailta lapsilta vaikka heitä hoidankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan hoitaja haluaisi bakteereita tahi viruksia ja pian ollaan sairaslomalla? Suurinosahan kippaa lapsensa hoitoon vaikka olisikin taudin ensioireita..

Vierailija
4/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pussailla ja lapsienkaan ei anneta mielellään pussailla.

Vierailija
5/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pussailen "omia" lapsiani. En tietty suulle vaan poskille.
En tokikaan heti ekoina hoitopäivinä, mutta kyllä minä niihin lapsiin kovasti kiinnyn kun vuosia ovat minulla hoidossa. Nytkin minulla hoidossa yksi 5v. Joka tuli hoitoon 10kk ikäisenä. Itku tulee kun eskaan lähtee.
Tosin väittäisin, että minulla tulee lapsiin paljon voimakkaampi suhde kuin päiväkodin hoitajilla lapsiin koska minulla tosiaan vain 4 lasta kerrallaan ja heitä ei hoida muut kuin minä.
T.pph

Vierailija
6/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei, hyi yäk!

Vierailija
8/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pussailen hoitajaa

Isä

Vierailija
9/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pussaile enkä haluakaan että pussailisi. Enkä halua itsekään suukotella naapurin taaperoa pihalla vaikka äitinsä sitä odottaakin.

Sen sijaan ihmetyttää päiväkodissa joidenkin tätien tapa halailla joitakin lapsia kotiinlähtiessä kun toisille riittää pelkät nopeat heipat. Toki ymmärrän sen että on suosikkilapsia ja ei-suosikkeja mutta ei se saisi näkyä. 

Vierailija
10/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jos he tietää et ne toiset lapset ei halua lähtöhaleja? Muuten on kyllä ikävää jos noin erilailla kohdellaan.

Vierailija
11/11 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi halia? Suomessa eletään hellyydenpuutteessa joka on jo sairaus. Oma koulukkaani ja luokkansa ovat halanneet rakasta opettajaansa ja ikävöi vieläkin kun ei enää opeta. Lämmin ihminen ja pidetty myös vanhempien keskuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi