Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolimaton vaimo

Vierailija
29.09.2014 |

Vaimoni ei varsinaisesti huoraa. Hän vain sattuu olemaan huolimaton nainen, joka katsoo oikeudekseen jakaa pillluaan kelpuuttamilleen miehille. Huomenna pakkaan tavarat ja muutan pois kotoa. Saavat miehet käydä vapaasti spermaamassa vaimoni, kunnes ero astuu voimaan, ja häntä voi nussia sinkkuna. Naisiin en koske vuosiin. Teen töitä ja lomat vietän mökillä tai lomamatkoilla. Arvostan naisia, mutta minulle sattui huolimaton ja itsekeskeinen nainen. Useimmat naiset eivät kaiketikaan ole sellaisia kuin minulle korttipakasta osui. Silti minulle riitti nyt. Otan virvelin ja lähden kalalle. Hyvää syksyä.

Pauli

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on erilaisia ja suhteitaki.

Vierailija
2/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus eroan niin teen paulit.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Pauli, go for it! :) Ja on meitä muunlaisiakin naisia tosiaan olemassa.

Vierailija
4/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Pauli ei kannata masentua. Tsemiä.

Vierailija
5/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on huolimaton tapaus! Hyvän päätöksen Pauli teit, ei tuollaiset koskaan muutu huolelliseksi enää jos ovat tuohon jamaan päässeet! :(

Vierailija
6/8 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää ei oo iloinen ketju niin tuli hyvä mieli. Muista jaksaa pauli

Vierailija
7/8 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauli hei, ne myös toisinaan pehmittävät sitä möykkyä, ni sit on helpompi muovailla taas edullisiin suuntiin. Jos liikaa pehmittää, voi vaikka sulaa!! Toisaalta liian jähmeän koostumuksen liiallinen vääntely voi johtaa vääntymiin ja jopa säröihin ja rikkoumiin. Mutta tässäkin liika tai liian vähä voidaan nähdä aika tilanne- ja yksilökohtaisena. Toiset osaa hillitä löysääkin mömmöä ja rakennella siit, toiset osaavat keskittyä jähmeämmän tavaran muokkaamiseen.

Vierailija
8/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ! :) On meitä tosiaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän