Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko nainen käsi- , tai suuhoitoa ennen yhdyntää?

Vierailija
28.08.2021 |

Otsikossa sisältö.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos penis on iso niin yleensä kyllä.

Vierailija
2/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olishan se nautinto ennen yhdyntää kiva, ei kai nainen halua tosta vaan tukattavan sisään, eikä useimmat miehetkään. Ei kai ole tarkoitus mahdollisimman nopea suoritus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö keksi muuta, kuin kopioida edellisiä aloituksia? Oletko yksinkertainen?

Vierailija
4/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus herkät sormet ja vaeltava käsi pikkareiden päällä saa aikaan sellaisen himon, että miehen on pakko panna mua kovaa ja heti. Ja joskus taas saatan itse kiihottua kun otan kovan kalun suuhuni, ja en tarvitse sen kummempaa hyväilyä kun olen ihan valmis panemaan.

Vierailija
5/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja mielentilasta. Joskus voi olla heti valmis joskus voi olla kivaa mennä pitkällä kaavalla.

Vierailija
6/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Itse kiihotun myös toisen koskettamisesta. Myös yhdyntä voi alkuun olla kiusottelevaa ja sytyttää alkuliekit..

Mutta yleensä silti jotain sormeilua on.

N39

Vierailija
7/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellessa ei kyllä kiire saa olla kaverina. Mitä pidempään voi pidätellä ja lisätä himoa, sen parempi on sitten se lopputulema.

Vierailija
8/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun ja mieheni välinen seksi olisi yhtä kuin pelkkä yhdyntä niin emmepä me taitaisi paljoakaan sekstailla... Todellakin halutaan kumpikin monenlaista hoitoa ennen ja usein myös jälkeen yhdynnän esim sormilla, kielellä, leluilla. Mutta ei kai me sitä tarvita, vaan ihan vain _haluamme_ nautintoa toisillemme tuottaa. Mitä enemmän kiihotamme toisiamme, sitä parempi on lopputulos.

Vierailija
9/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse, mutta ymmärtääkseni olen vähemmistössä.

Vierailija
10/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en missään nimessä halua suuseksiä ennen yhdyntää. Miehen sylki ohentaa pimppini omaa liukkautta vetisemmäksi, ja sitten yhdyntä ei ole yhtä nautinnollinen kuin omalla luonnollisella kosteudellani. Minulle siis suuseksi suuseksinä, ja yhdyntä ilman sitä. Sormetusta voi meidän niin halutessa harrastaa lämmitellessä toki.

Vierailija
11/11 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä naiselle suuhoito ennen yhdyntää. Ei aina mutta useimmiten näin. Varmistuu siis naisen o, siksi varmaan näin.