Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytyykö olla nuori ja nätti ja hoikka jos haluaa pukeutua huomiotaherättävästi?

Vierailija
28.08.2021 |

Olen miettinyt että rupeaisin pukeutumaan fiftarityyliin tai muuten värikkäästi ja persoonallisesti. Mutta koska olen tukevasti keski-ikäinen kirjaimellisesti ja melko rumakin, niin mahtaisinko olla vain naurettava täti moonika?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pelkästään säälittävä ja naurettava munahaukka. Unohda koko idea.

Vierailija
2/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What, munahaukka 😂. Miehet ei liity tähän kuvioon millään lailla, ei tullut edes mieleeni. Lisäksi minulla on jo mies eikä muutenkaan ollut tarkoitus pukeutua seksikkäästi vaan persoonallisesti ja värikkäästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa suuri osa fiftarinaisista on ns runsasmuotoisia. Tiedän, koska itse liikun niissä piireissä.

Vierailija
4/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku vanhana ja läskinä saat vielä enemmän huomiota. Vai minkälaista huomiota haluat?

Vierailija
5/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What, munahaukka 😂. Miehet ei liity tähän kuvioon millään lailla, ei tullut edes mieleeni. Lisäksi minulla on jo mies eikä muutenkaan ollut tarkoitus pukeutua seksikkäästi vaan persoonallisesti ja värikkäästi.

No voisit kysyä mieheltäsi. Miesparaltasi. Mahtaisi hävetä sinua.

Vierailija
6/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisit kysyä mieheltäsi. Miesparaltasi. Mahtaisi hävetä sinua.

Tottakai kysyisin mieheni mielipidettä, mutta en usko että hän panisi vastaan koska on yleensä tykännyt kun pukeudun naisellisesti.

Vierailija
7/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta itseäsi selaisena kuin olet.Älä mieti kehoasi ymm.Pukeudu niin kuin itse haluat rohkeasti vaan.Se ei muille kuulu.Elä oma elämäsi niin ettet vertaa sitä muihin ja muiden mielipiteisiin.Olet yhtä arvokas ihminen, kuin kaikki muutkin.Niin minäkin Vikoineni avuineni.

Vierailija
8/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan! Pukeudu sillä tavalla, että viihdyt nahoissasi ja tunnet itsesi kauniiksi, sellainen säteilee ympäristöön ja olet kaunis muidenkin silmissä.

Vierailija
9/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku vanhana ja läskinä saat vielä enemmän huomiota. Vai minkälaista huomiota haluat?

Sellaista että onpa kivat ja persoonalliset vaatteet. Samanlaista kuin silloin kun ihmiset tekee kauniita käsitöitä tai maalaa tauluja. Maailma on kivempi paikka kun on kauneutta ympärillä. Miten että pukeutuisinko niin autiolla saarella ja vastaus kuuluu kyllä, siellä vasta pukeutuisinkin kun ei olisi ketjun riivinrautoja todistamassa 😂. Ap

Vierailija
10/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on näky komea!

Vierailija
11/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit pukeutua, miten haluat. Ainoa rajoite on se, että asu sopii tilanteeseen eikä esim. tavalliseen toimistotyöhön mennä niin, että tisseistä puolet on näkyvillä. Minäkin käytän paljon iloisia värejä ja erilaisia kuoseja, joista pidän kun taas lähin kollegani pukeutuu joka päivä pelkkään mustaan.

Vierailija
12/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vaan! Pukeudu sillä tavalla, että viihdyt nahoissasi ja tunnet itsesi kauniiksi, sellainen säteilee ympäristöön ja olet kaunis muidenkin silmissä.

En yritä tuntea itseäni kauniiksi, se ei ole ollenkaan jutun juju. En ole kaunis ja se on mulle ok. Mietin vain että onko mahdollista näyttää kivalta värikkäissä ja epätavallisissa vaatteissa jos ei ole nuori ja fyysisesti kaunis ja hoikka vai onko se automaattisesti vain vähän säälittävää.

Vierailija
13/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa fiftarityyli on yksi harvoja tyylejä joka sopii kaiken ikäisille ja kokoisille. Eli rohkeasti vaan kokeilemaan! :)

Vierailija
14/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä tuntea itseäni kauniiksi, se ei ole ollenkaan jutun juju. En ole kaunis ja se on mulle ok. Mietin vain että onko mahdollista näyttää kivalta värikkäissä ja epätavallisissa vaatteissa jos ei ole nuori ja fyysisesti kaunis ja hoikka vai onko se automaattisesti vain vähän säälittävää.

Värikäs elämäni -bloggaajalta mallia pukeutumiseen ja asenteeseen! Saathan sinä laittaa päällesi mitä ikinä haluat, ei siihen tarvitse kysellä muilta lupaa. 

Vierailija
15/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.

Ymmärrän että joku haluaa pukeutua kauniisti. Tai tyylikkäästi. Tai värikkäästi. Tai lämpimästi. Tai peittävästi. Tai vartalotyyppiään imartelevasti. Tai mukavasti. Tai kalliisti. Tai edullisesti.

Mutta mihin sinä sitä huomiota tarvitset? Miksi haluat nimenomaan herättää huomiota? Ja tosiaankin, millaista huomiota?

Vierailija
16/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla kuin vähäsen itseluottamusta, niin se riittää. Mulle on tärkeää tuntea olevani oma itseni myös tyylini kautta. 

Vierailija
17/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalle sopii vain harmaa kaapu.

Vierailija
18/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys.

Ymmärrän että joku haluaa pukeutua kauniisti. Tai tyylikkäästi. Tai värikkäästi. Tai lämpimästi. Tai peittävästi. Tai vartalotyyppiään imartelevasti. Tai mukavasti. Tai kalliisti. Tai edullisesti.

Mutta mihin sinä sitä huomiota tarvitset? Miksi haluat nimenomaan herättää huomiota? Ja tosiaankin, millaista huomiota?

Johan selitin. Sain idean kun katsoin netflixissä leffaa, en muista enää sen nimeä. Siinä nuori nainen ryhtyi henkilökohtaiseksi avustajaksi fyysisesti vammautuneelle miehelle. Naisella oli sellainen iloinen värikäs tyyli ja ihastelin että näyttääpä hauskalta. Tyyli ei ollut millään muotoa seksikäs eikä tämä juttu liity pienimmässäkään määrin huomion saamiseen miehiltä. Ei vähääkään. "Haluan huomiota" ihmisiltä jotka pitävät estetiikasta. Miksi ylipäänsä ihmiset maalaa tauluja tai sisustaa kodistaan kauniin. Ap

Vierailija
19/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalle sopii parhaiten puupalttoo ja 2m maata päällä.

Vierailija
20/52 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli se leffa