Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin kaverin tielle

Vierailija
28.09.2014 |

Puhuttiin että me lähdettäisi viikonlopuksi retkeilemään kun kelit vielä sallii. Käytännön järjestelyt meni niin että lähdettiin minun autolla, ja kaveri tuo teltan, keittimen ja lämmitettävät eväät. Kävi kuitenkin niin että kaveri puolisoineen toi minun tietämättä matkalle puolitoista litraa viinaa. Koko perjantai-ilta meni heidän osalta juopottelun merkeissä. Käytös sen mukaista. Minulla meni överiksi kun alettiin haukkua minua ja minun naisystävää. Ratkaisin asian niin että jätin muun seurueen leiriytymään ja tulin itse autolla kotiin. Niillä on nyt rinkkoinen ja telttoineen 20 kilometrin kävelymatka omaan kotiin. En väitä ettei onnistuisi mutta ne korkkailee kyllä rakkuloita kun pääsee kotiin.

Ratkaisu oli minun puolesta täysin oikea. Minulle annettiin ymmärtää että lähdettäisi retkelle. Missään vaiheessa ei sanottu että retki tarkoittaa käytännössä tekosyytä juopotella. Pariskunnasta ei ole vielä kuulunut mitään, joten saa nähdä mitä ne sanoo seuraavan kerran kun törmätään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Vierailija
2/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Oppiipahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:15"]

Just joo.

[/quote]

Kaltaisellesi on vissiin mahdotonta käsittää että joku harrastaa retkeilyä eikä juo viinaa aina kun mahdollisuus. :D

Käykää te Tallinan-risteilyillä vaan.

Vierailija
4/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan ap kertomaan sitten kun ko. tyypit ovat ottaneet sinuun yhteyttä, että miten kävi! Tajusivatko pyytää anteeksi, vai olivatko loukkaantuneita.

Vierailija
5/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:15"]

Just joo.

[/quote]

Kaltaisellesi on vissiin mahdotonta käsittää että joku harrastaa retkeilyä eikä juo viinaa aina kun mahdollisuus. :D

Käykää te Tallinan-risteilyillä vaan.

[/quote]

Tuksu hei, se on edelleenkin TalliNNa eikä TalliNa. Päivän surkeimpia trolleja, booooooring.

Vierailija
6/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:23"]

Tulethan ap kertomaan sitten kun ko. tyypit ovat ottaneet sinuun yhteyttä, että miten kävi! Tajusivatko pyytää anteeksi, vai olivatko loukkaantuneita.

[/quote]

Itseasiassa epäilen ettei ne enää pidä yhteyttä. Harvoin tunnustaa itse alkoholinkäyttöön liittyvät virheensä vaan ne taitaa syyttää koko tapauksesta minua ja yksin minua.

Vierailija
7/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:23"]

[/quote]

Itseasiassa epäilen ettei ne enää pidä yhteyttä. Harvoin tunnustaa itse alkoholinkäyttöön liittyvät virheensä vaan ne taitaa syyttää koko tapauksesta minua ja yksin minua.

[/quote]

Parempi sitten, että pääsit eroon tuollaisista ihmisistä. Miksi pitäisi pitää kusipäitä elämässään :/

Vierailija
8/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama tarina täällä! Etkö muuta enää keksi?

Vierailija
9/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula haihtuu kun patikoi raittiissa ilmassa parikymmentä kilsaa. Minustakin on kiva ottaa vaelluksella tujaus tai pari ennen makuupussiin kömpimistä että lihakset rentoutuvat ja kroppa lämpiää unentulosta puhumattakaan. Mutta tuollaista en tajua että vedetään naamat ja haukutaan kaveri.

Vierailija
10/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä on puhelin niin voivat soittaa jonkun hakemaan.

Vierailija
11/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:53"]

Ehkä niillä on puhelin niin voivat soittaa jonkun hakemaan.

[/quote]

No mitäs luulet? Monelleko ne joutuu soittamaan ympärijuovuksissa myöhään perjantai-iltana että saa jonkun hakemaan per heti? Onkohan ne ehkä kävellen nopeammin kotona?

Vierailija
12/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

justjoo

Vierailija
13/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripariskunta siis tieten tahtoen johdatti harhaan ja alkoi sikailemaan ap:n kustannuksella. Aivan oikea ratkaisu jättää ne sinne.

Vierailija
14/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitteillejättö? Pienet paleltuu.

Vierailija
15/15 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuodesta tuskin heittellejättö jos niillä kerran oli teltat ja makuupussit mukana.