Millainen ihminen haluaa fysioterapeutiksi tms?
Kommentit (6)
Niin en tarkottanu tätä millään pahalla vaan mietin lähinnä suhdetta ihmiskehoon. Varmaan pitää jollain tavalla rakastaa, toki olla kiinnostunut. Monilla varmaan tuo liikunnallisuus.
Ap
Mun tuttu on fysioterapeutti on entinen sairaanhoitaja ilman sen ihmeempää omaa liikuntataustaa. Tykkää ihmisistä ja halusi yksityisyrittäjäksi.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 12:15"]
Niin en tarkottanu tätä millään pahalla vaan mietin lähinnä suhdetta ihmiskehoon. Varmaan pitää jollain tavalla rakastaa, toki olla kiinnostunut. Monilla varmaan tuo liikunnallisuus. Ap
[/quote]
Jaa että rakastaa...? 99% kiinnostus on kiinnostusta liikuntaa kohtaan.
Kiinnostus ihmisiin, liikuntaan, terveelisiin elintapoihin ym. Hyvä pitää mielessä, että yleensä töitä tehdään sairaiden ihmisten parissa, ja vain pieni osa esim urheilu ft:na
ERäs tuntemani fysioterapeuttiopiskelija kertoi, että häntä alkoi kiinnostaa ala silloin, kun hän itse vielä juoksi. Hän oli siis tosi lahjakas juoksija varhaisteini-, sekä teini-iässä, mutta joutui loukkaantumisen takia lopettamaan. Tuolloin heräsi kiinnostus auttaa muita.
Mun tuntema fysioterapeutti on nuori komea mies, entinen urheilija joka loukkaantui pahasti ja lähti opiskelemaan sitten fysioterapiaa. Oman alan töitä kun ei aina ole saanut niin tekee ravintolahommia sillä aikaa. Hemmetin hyvä tyyppi.