Lidlin Vegaanijäätelö. Onko hyvää?
Kukaan maistanut tätä? Tai uusia sorbetteja, tai kanapullia? En löytänyt eilen kauppareissulla.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Heh. Syön just suoraan purkista Lidlin vegaanista banana chunk jäätelöä ja on todellakin hyvää. Kaikki 3 makua hyviä.
Ok, kiitos tästä! Ostan kokeiluun.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Syön just suoraan purkista Lidlin vegaanista banana chunk jäätelöä ja on todellakin hyvää. Kaikki 3 makua hyviä.
Ei ollut, osta suosiolla mieluummin muualta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin maistanut toistaiseksi vain tätä, mutta ihan hyvää oli. Hiukan vetistä verrattuna Ben&Jerryn vegaaniseen Monkey Chunkyyn, joka ikäväkseni on poistunut markkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon maistanut tota banaani chunkia ja sit sitä jotain toista olikohan brownie, mutta en tykännyt kummastakaan. Browniepalat maistuivat pahvilta ja banaanijätski olisi ollut suklaahippuineen muuten hyvää, mutta en tykkää saksanpähkinöistä. Mutta sitten taas sen Lidlin toisen merkin eli Vemondon suklaa- ja mansikkajäätelöt olivat hyviä. Mansikka oli aika kirpeää.
Se Peanut butter vegaanijätski on niin ihanaa! Banana chunk on myös ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä tuosta peanutista. Halpa ja maukas vegaanijäätelö. On tehty mantelimaitoon.
Mä oon ostanut noita koko kesän. Suosikki myös peanut & cookies. Oikeasti maku erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä tuosta peanutista. Halpa ja maukas vegaanijäätelö. On tehty mantelimaitoon.
Maitoon?