Ronaldo siirtyy Manuun
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Voin taas alkaa fanittaa Juventusta ihan kunnolla kun päästiin tuosta ällötyksestä eroon.
Ap.kaan ei ole mikään Ronaldo -fani, joten vähän samaistun :D
Ihan hyvä juttu!
Monet inhoavat Ronaldoa, minä en.
En näe hänessä keikaroivaa kikkopäätä vaan huippuluokan jalkapalloilijan.
Ihaillen olen katsonut niitä mahtavia vapareita ja muuta pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä juttu!
Onhan sen olemus kieltämättä ärsyttävä...mutta on kuulemma antanut paljon rahaa hyvätekeväisyyteen.👍
Ja onhan se taitava pelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä juttu!
Minä näen nuo molemmat puolet . Niin keikarin kuin loistavan pelaajan.
ap.
Hinta vain 15 miljoonaa euroa? Outoa.
Ronaldo taisi ihan väkisin tahtoa ulos Juventuksesta. Äkkiä vauhdilla pakko päästä pois jonnekin. Outoa.
ManU on ihan kiva vaihtoehto. Paljon kivempi kuin Man City. Myös ihan kivaa olisi ollut jos Ronaldo olisi palannut Real Madridiin.
Mutta kunpa hän olisi mennyt Pariisiin! PSG ei ole kiva joukkue, ei sille joukkueelle kuulu mitään hyvää toivoa, mutta olisihan se älyttömän ihanan mahtavaa jos Messi ja Ronaldo olisivat samassa joukkueessa!
Vierailija kirjoitti:
Ronaldo taisi ihan väkisin tahtoa ulos Juventuksesta. Äkkiä vauhdilla pakko päästä pois jonnekin. Outoa.
ManU on ihan kiva vaihtoehto. Paljon kivempi kuin Man City. Myös ihan kivaa olisi ollut jos Ronaldo olisi palannut Real Madridiin.
Mutta kunpa hän olisi mennyt Pariisiin! PSG ei ole kiva joukkue, ei sille joukkueelle kuulu mitään hyvää toivoa, mutta olisihan se älyttömän ihanan mahtavaa jos Messi ja Ronaldo olisivat samassa joukkueessa!
Ei PSG:ssä ollut tilaa kahdelle mestarille.
Riitaa ja eripuraa vaan olisi tullut.
Molemmat olisivat halunneet olla nro1.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä juttu!
Varsin osuva kuvaus "keikaroiva kikkopää"😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei PSG:ssä ollut tilaa kahdelle mestarille.
Riitaa ja eripuraa vaan olisi tullut.
Molemmat olisivat halunneet olla nro1.
Tjaa. Ehkä niiden pitää sitten vielä vanheta joitain vuosia. Jos Ronaldo on nyt kaksi vuotta ManU:ssa niin sen jälkeen ne ehkä voi mennä samaan joukkueeseen.
Ehkei samassa joukkueessa ole tilaa kahdelle mestarille, mutta on tilaa kahdelle legendalle. Ja se toisi tosi paljon mainosarvoa. Ei noiden kahden enää tarvitse olla täydellisiä pelaajia. Niillä on täydellinen mainosarvo.
Hienoa. Voin taas alkaa fanittaa Juventusta ihan kunnolla kun päästiin tuosta ällötyksestä eroon.