Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa lumia kanssa

Vierailija
27.09.2014 |

Voiko nokia lumia 520 jossa on Windows 8.0 luoda kansioita aloitus näyttöön ? Entä, kun aloitus näytön kuvakkeitten kokoa voi muuttaa kolmeen eri kokoon: kokonäytön levyseksi suorakulmioksi, puolikkaan näytön levyseksi neliöksi ja vielä pienemmäksi neliöksi. Niin miten saa muita kokoja aloitus näytön kuvakkeille ,kun olen nähnyt esimerkiksi jollain kellä oli sama puhelin, kun mulla niin sillä oli esimerkiksi sellainen suorakulmion muotoinen kuvake, mutta pienempi kooltaan kun tämän minun puhelimeni kuvake. Anteeksi epäselkeä selitys. Entä maksaako Windows 8.1 päivitys puhelimelleni ja miten voin tehdä sen jos minulle ei ole tullut mitään päivitys ilmoituksia siintä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lumian otsikkoon tuli vahingossa auttakaa lumia kanssa.

Vierailija
2/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmettelette miksi kyselen näin tyhmiä kysymyksiä niin en ole kovin hyvä näiden puhelimien kanssa.

Vierailija
4/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tosiaan auta?

Vierailija
5/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostit Lumian puhelimen, jos et osaa käyttää sitä? Ja miksi kysyt netistä apua, etkö kysyisi ensin vaikka tutuiltasi?

Vierailija
6/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WP 8.0:ssa kansioita ei voi luoda. Tarkoitusta varten löytyy kyllä erillinen appsi.
WP 8.1:n kansio-ominaisuus on tulossa, mutta ainakaan omassa 925:ssa sitä ei vielä ole.
WP 8.1 päivitys on maksuton.

Vierailija
7/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset