PERJANTAIN DISKO
Eli musaketju, saa laittaa muutakin kuin diskomusaa. :D
Hauskaa iltaa. ♥☺►☼♪♪
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on viisikymppinen täti-ihminen innoissaan, monta kasaribiisiä on tässä listattu..unohdettuja helmiä jotka vievät tädin villiä nuoruutta muistelemaan!
Tädille kasarilta.
Oi, täti kiittää! Tätäkin on täti tukka pöyhenä diskoteekissä tanssahdellut kivipestyssä farmariasukokonaisuudessaan!
Mahtoiko täti tanssia tätä?
Tästä täti ole varma, saatoin hyvinkin tanssahdellut muutaman Ampiaisen juotuani. Solistin tukka muistuttaa tädin kampausta!
olin yläasteella kasarin lopussa ihan tämä videon introvertti hevarityttö tyyliä myöten.
Olen vieläkin, paitti vaatteet on joustavampaa materiaalia erinäisistä syistä.
Terveisiä kaikille tytöille, pojille, naisille ja miehille jotka ei kuulu koskaan mihinkään joukkoon! On se välillä rankkaa, mutta hirviöt ja yö on ystävämme. ;P
Vierailija kirjoitti:
Mammat haavi auki, nyt sataa miehiä! 😄
Tässäkin muuten on video jossa naisartisteilla enemmän vaatteita päällä kuin videon miehillä!Ennen on näköjään tehty musiikkia niin että artisti ollut pukeutunut.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat haavi auki, nyt sataa miehiä! 😄
Tässäkin muuten on video jossa naisartisteilla enemmän vaatteita päällä kuin videon miehillä!Ennen on näköjään tehty musiikkia niin että artisti ollut pukeutunut.?
Kyllä. Joskus naiset sai käyttää vielä oikeita vaatteita ja näyttää ihmiltä.
Tätä kuuntelin joskus paljon. Tosin itse en koskaan edes nuorempana baareissa käynytkään. 184 viestiin liittyen voisi sanoa, että itse olin se yksinäinen hiljainen tyttö. Haaveissani aina olisin pukeutunut erilailla kuin muut tai olisin ollut rohkeampi. Silloin "hieno" tyylini rajoittui mustaan huppariin, mustiin farkkuihin ja käsiin täynnä niittirannekkeita. Toisissa oli pitkätkin piikit. Niistäkin tosin luovuin myöhemmin sen takia, että näyttivät huvittavan muita liikaa. En myöskään itse osaa tänne mitään "bilebiisejä" laittaa tai halua muutenkaan edes yrittää, kun itse oikeastaan saan kaikkia muistoja enemmän muun tyyppisistä biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Onkohan tätä elokuvaa netflixissä ja minkä niminen olikaan.
Eeikä, tuohan on virsi.
Isohiuksisten kasari-naisten teemaa ylläpitääkseni SPAGNA! 🤩