Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit illalla ihastuksen kanssa - kannattaako juoda lasillinen viiniä etukäteen?

Vierailija
27.08.2021 |

Hei, olen jutellut yhden komistuksen kanssa Bumblessa ja meillä on treffit sovittu täksi illaksi. Minua jännittää todella paljon. Kannattaako juoda pari lasillista viiniä ennen treffeille menoa, hermostuksen lieventämiseksi?

N26

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Haiset muuten viinalta.

Vierailija
2/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vain  yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa oli lasillinen, muuttui sitten pariksi lasilliseksi. Lopulta vedät koko pullon?

Vierailija
4/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joisin vaikka ei jännittäisi.

Vierailija
5/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, varsinkin jos treffeillä juominen jatkuu. Siitä sitten seuraa se, että miehestä ei kuulu tämän tapaamisen jälkeen ikinä mitään. 

Kukaan halua alkkista tavata, vaikka mies itse kuinka joisi. 

Vierailija
6/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että haluttaisi vähän lievittää hermoilua alkoholilla. En ehkä kuitenkaan joisi, ettei tule sellaista ensivaikutelmaa, että mitään ei kestä selvin päin. Helpottaisiko oloa, jos kertoisit tyypille etukäteen, että jännittää kovasti?

Vierailija
7/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei... Sen inhottavan viininhajun huomaa hengityksessä, ja "rentous" on selvän seuralaisen mielestä vain känniläisen ärsyttävyyttä. Ja jos joku väittää ettei paria viinilasillista huomaa toisen käytöksestä, niin sitten puhutaan jo ammattijuoposta jos ei naisessa 3-4 annosta (kenenkään kotijuojan lasillinen ei jää 12cl annoskokoon) näy tai tunnu missään. Haisee se silti joka tapauksessa. 

Vierailija
8/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lenkille, sama vaikutus.

Vierailija
9/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa oli lasillinen, muuttui sitten pariksi lasilliseksi. Lopulta vedät koko pullon?

Kohta se on jo kossupullo

Vierailija
10/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli sama tilanne, join lasin viiniä etukäteen ja se auttoi. Ja nähtiin myös uudemmankin kerran :)

Vierailija
11/11 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Mä vedin rohkaisuksi koko pullon ja lopputuloksena lerpahti niin että hommat jäi kesken eikä nähty uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä