En ymmärrä koulujen välisiä yleisurheilukilpailuja.
Varsinkaan kun pienet lapset pakotetaan osallistumaan. Itse vihaan nykyisin yleisurheilua vain tämän pakottamisen takia.
Kommentit (8)
mitä siitä on haittaakaan? liikuntaa pitäisi ollaa koulussa joka päivä niin silloin nämä ei tuntuisi niin pahalta kylmiltään :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:42"]mitä siitä on haittaakaan? liikuntaa pitäisi ollaa koulussa joka päivä niin silloin nämä ei tuntuisi niin pahalta kylmiltään :)
[/quote]
Ei liikunnas sinänsä mitään pahaa ole. Tuntuu vaan pahalta että pakotetaan kilpailemaan varsinkin kun itse tietää ettei ole kovin hyvä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:42"]mitä siitä on haittaakaan? liikuntaa pitäisi ollaa koulussa joka päivä niin silloin nämä ei tuntuisi niin pahalta kylmiltään :) [/quote] Ei liikunnas sinänsä mitään pahaa ole. Tuntuu vaan pahalta että pakotetaan kilpailemaan varsinkin kun itse tietää ettei ole kovin hyvä.
[/quote]
Jos on päässyt edustamaan kouluaan koulujenvälisiin, niin silloin ON hyvä. Siis ainakin luokkansa 3 parhaan joukossa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:42"]mitä siitä on haittaakaan? liikuntaa pitäisi ollaa koulussa joka päivä niin silloin nämä ei tuntuisi niin pahalta kylmiltään :) [/quote] Ei liikunnas sinänsä mitään pahaa ole. Tuntuu vaan pahalta että pakotetaan kilpailemaan varsinkin kun itse tietää ettei ole kovin hyvä.
[/quote]
Jos on päässyt edustamaan kouluaan koulujenvälisiin, niin silloin ON hyvä. Siis ainakin luokkansa 3 parhaan joukossa.
[/quote]
No meillä ainakin pakotettiin kaikki johonkin lajiin.
Et ymmärrä vai et hyväksy joidenkin omien ikivanhojen traumojesi takia?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:48"]Et ymmärrä vai et hyväksy joidenkin omien ikivanhojen traumojesi takia?
[/quote]
En ymmärrä. Miksi pienet lapset pitää laittaa kisaamaan tosissaan?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:44"] [quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 09:42"]mitä siitä on haittaakaan? liikuntaa pitäisi ollaa koulussa joka päivä niin silloin nämä ei tuntuisi niin pahalta kylmiltään :) [/quote] Ei liikunnas sinänsä mitään pahaa ole. Tuntuu vaan pahalta että pakotetaan kilpailemaan varsinkin kun itse tietää ettei ole kovin hyvä. [/quote] Jos on päässyt edustamaan kouluaan koulujenvälisiin, niin silloin ON hyvä. Siis ainakin luokkansa 3 parhaan joukossa. [/quote] No meillä ainakin pakotettiin kaikki johonkin lajiin.
[/quote]
Teillä on sitten ollut hillittömän isot kisat tai pieni kunta.
Meillä oli ylä-asteella aina pesis turnaus koulujen välillä. Minusta se oli kivaa vaihtelua perus matikan ja historian tunteihin.