Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustesti nega, mutta...

Vierailija
27.08.2021 |

Miten pitäisi suhtautua, kun raskaustesti kierron 1. Päivänä näytti negatiivista, ja luulinkin, että kuukautiset alkoivat kun tuli hieman ennakoivaa vuotoa. Vuoto ei kuitenkaan koskaan alkanut, vaan tuli vain pientä säälittävää tihkua pari päivää ja nyt muka olisi ohi... Rintojakin aristaa epätyypillisesti tähän kohtaan kiertoa ja selkää kolottaa (alhaalta keskiselkään). Tuo negatiivinen testitulos vaan hämää, sekä tihkuvuoto. Harrastimme miehen kanssa kyllä seksiä kerran oviksen aikaan, ja yritämme kyllä tässä raskautua. Voisiko olla, että olen raskaana tuosta negatiivisesta tuloksesta huolimatta..? Kuinka pitkään tulos voi näyttää negatiivista, vaikka olisikin oikeesti raskaana?

Kiertoni on normaalisti päiväntarkka ja hyvin säännöllinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uusi testi aamupissasta muutaman päivän päästä. Tihkuttaminen on voinut olla kiinnittymisvuotoa.

Vierailija
2/3 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selviää parhaiten verikokeella. Turha arpominen jää pois. 

Itse "tiesin" omasta raskaudesta heti, siis ennen testiä , pari pvä ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa (hyvin säännöllinen kierto). Mitään vuotoa ei ollut, vain nopeasti raskausoireita... raskaustesti (clearblue joka näyttää viikot) oli plus 1-2 tasan viikko sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Kävin myös verikokeessa ja siitä sain HcG arvon., joka oli korkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kauankin nega, mulla oli kolme vkoa nega, sit vaan haamu ja vasta sit pos. ”Tiesin” kuitenkin olevani raskaana, koska rinnat olivat turvoksissa ja aamupahoinvointi oli päivittäistä.

Toisen raskauden tiesin heti, koska oli kiinnittymisvuoto.

Kuulostaa kiinnittymisvuodolta ja raskauden alkuvaivoilta kyllä vahvasti. Tee uusi testi parin pvän päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan