Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Revolution Race vaatteista?

Vierailija
27.08.2021 |

Meille tullut koiranpentu ja pitäisi päivittää säähän kuin säähän sopivia ulkoiluvaatteita syksyksi/talveksi. Instassa tulee vastaan usein heidän mainoksiaan ja ainakin ulkonäöllisesti tykkään heidän vaatteistaan, hintakin vaikuttaa hyvältä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on perusretkeilyhousut niiltä katkolahkeilla, puuvilla/polyester kankaalla ja stretchillä, ilman kalvoa. Niitä voi siis vahalla käsitellä (paitsi sitä stretch-osaa), mikä lisää vedenhylkivyyttä. Maksoin niistä muistaakseni alle 70 euroa, kun niillä oli joku ale. Todella hyvät housut ja tyylikkäät. Takeista ei kokemusta, mutta itsekin pidän vaatteiden tyylistä ja hintaansa nähden ovat kyllä mielestäni laatukamaa. Noista housuistani ainakin olisin voinut maksaa helposti täydenkin hinnan, joka taisi olla n. 100 euroa.

Vierailija
2/23 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mainostusta ? Aika paljon ollut postauksia RR vaatteista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet shortsit heiltä ja olen ollut tyytyväinen. 

Vierailija
4/23 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä mainostusta ? Aika paljon ollut postauksia RR vaatteista

Minä olen tuo vastaaja #1 ja ihan tavallinen sukankuluttaja olen. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin Revolution Racen vaatteita saa vain netistä tilattua, ainakaan missään liikkeissä en ole niihin törmännyt. Voi olla että ne tästä syystä mainostaa keskimääräistä innokkaammin netissä.

Vierailija
5/23 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaiset kapealahkeiset verkkarityyppiset ja ovat hyvännäköiset, mutta ne olivat nilkoista niin kapeat että saumat ratkesivat päälle vetäessä. Eivät taida olla kovin pitkäikäiset.

Vierailija
6/23 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on RR housut odottamassa, saisinko pari kiloa pois, jotta sopisivat päälle hyvin.

Laadukkaan oloiset, mutta koot tosi pieniä, kannattaa ostaa numeroa isompi, mitä yleensä käyttää.

Vierailija
7/23 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on RR housut odottamassa, saisinko pari kiloa pois, jotta sopisivat päälle hyvin.

Laadukkaan oloiset, mutta koot tosi pieniä, kannattaa ostaa numeroa isompi, mitä yleensä käyttää.

Mulla sama tilanne! 🙈

Vierailija
8/23 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä ne homohousut? Tiukka pepusta ja pullottava etumus?

Vierailija
9/23 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tännekin. Tilasin housut ja käytin 2 viikkoa..... Siis pyöräilin 3x viikossa 2 km. Takapuoli puhki... Siinä oli sitten se laatu.

Vierailija
10/23 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä kevyet ulkoiluhousut jotka testattu vaelluksella sekä pienessä vesisateessa. Hyvin toimii. Plussaa myös että näitä löytyy meille persjaloille, eli lahjepituus on just sopiva.

Vierailija
11/23 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia? 

Pitää hankkia ulkoiluhousut syksyksi ja näiden mainontaa on tullut vastaan paljon. 

Mikä olisi taatusti laadukas merkki? 

Vierailija
12/23 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä CRAGHOPPERS?

Vierailija
13/23 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti laadukkaampi merkki Graghoppers vs Revolution race. Oma kokemuksen mukaan 👍Esim rc:n silence pro:t, kiva näköiset, mutta niin epäkäytännölliset. Tuuletus ei riitä, kun perseestä kinttuihin muovipussilaminointi( karisee lyhyen käytön jälkeen pois) . Kastut joko hiestä tai vedestä, joka tukee tuon muovin läpi, että heilahtaa, vaan ei pääse pois housuista, minne pitäisi päästä. Toimii, kuin venäläinen lupaus median mukaan. Taskut hajoaa, saumat pettää. Em. Housut melkein kärsimysrepun kaltainen tuotos suomalaisten mielen maisemaan..." hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä..." ostakaa ja maksimoikaa kärsimys ekskursioillanne. Vahva suositus erityisesti syksyyn 👌

Vierailija
14/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käytössä kevyet ulkoiluhousut jotka testattu vaelluksella sekä pienessä vesisateessa. Hyvin toimii. Plussaa myös että näitä löytyy meille persjaloille, eli lahjepituus on just sopiva.

Nostanpa vanhaa ketjua. Itse tilasin vaellushousut kahta kokoa sovitukseen. Luin housujen kommenteista, että meinaavat olla tiukat ja todella moni valitti että lahkeet ovat aivan ylipitkät. 175-senttisenä ilostuin että nyt taitaa olla minun housut. Mutta mitä vielä! S-koko olisi muuten sopinut (vähän löysäksi jäi, mutta en mitään sexypöksyjä kaipaakaan) mutta lahkeet jäivät lyhyiksi...

Vierailija
15/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

RevoRacen kokotaulukot on muuttuneet ilmeisesti brändin yleistymisen myötä "aasialaisempaan" suuntaan - pieniksi. Sivujen asiakaspalautteissa monet mainitsi, että muutoin L-koon miehille sopivat housut on löytyneet XL-kokoisista housuista. Oma kokemus vastaava, muun merkkinen pusero yllä on M-kokoa ja Revon housut jalassa L-kokoa.

Lastenhuoneen kestotestissä PP (Päivittäin Polvillaan) RevolutionRacen housut ei ole pärjänneet alkuunkaan. Tilasin housut viime talvena, malli muistaakseni GP Pro. Mustat housut ovat polvista jo ihan kuluneet vaaleiksi. Istuvuus ja matala vyötärö noissa on sellainen että jos ei halua alushousujen vilkkuvan niin vyötä saa myös käyttää.

Ulkoilevia ihmisiä ajatellen mietityttää myös todella tiukoiksi ommellut lahkeiden suut. Näyttävät ehkä tyylikkäiltä urbaanissa ympäristössä, mutta vaelluskenkien päälle noita ei saa kurottua kuin ehkä kenkälusikalla.

Suosittelen Haglöfs Rugged Mountain mallia lapsiperheen ulkoileville iseille. Niissä kangas on kestänyt kymmenen vuotta vaikka vetoketjut onkin jo muutama vuosi sitten menneet rikki. Väri vaan alkaa haalistumaan :D

Vierailija
16/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta netistä joten vain haaveilen RR:n housuista joita täällä maalla on tosi paljon maanviljelijöillä, kaivinkonekuskeilla ym.

Ostin sitten Kärkkäiseltä halpishousut ja tykkään niistä, mutta kauanko kestävät? 

Vierailija
17/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Revolutionin housumalleista sopisi ihan peruskäyttöön kuten kevyeen liikuntaan maastossa ja kaupungilla liikkumiseen? Saisi olla edes auttavasti vettähylkivä. 

Vierailija
18/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta/laatusuhde on hyvä, mutta mitoitus jättää toivomisen varaa, ainakin jos on vähääkään lihaa luiden päällä ja hartioissa leveyttä. Niin isoa takkia niiltä ei löydy, etteikö se puristaisi hartioista ja rinnasta. Ja ei, en ole mikään kaappi, vaan normaali hyväkuntoinen mies.

Vierailija
19/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta/laatusuhde on hyvä, mutta mitoitus jättää toivomisen varaa, ainakin jos on vähääkään lihaa luiden päällä ja hartioissa leveyttä. Niin isoa takkia niiltä ei löydy, etteikö se puristaisi hartioista ja rinnasta. Ja ei, en ole mikään kaappi, vaan normaali hyväkuntoinen mies.

Normaalin harteikkaana miehenä en ole myöskään koskaan tilannut takkia tuolta.

Hinta/laatusuhde mielestäni kohtalainen tai jopa aavistuksen huono. Kyllä vahvasti  ulkoiluvaatteisiin brändätyn tuotemerkin pitäisi kulumista kestää edes välttävällä tasolla.

Vierailija
20/23 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Torista revolutionrace housut ja tutkin kokotaulukon tarkkaan. Vyötärön ja takamuksen mittojen mukaan s-koon pitäisi riittää, samoin lahkeen pituuden (mulla on pitkät jalat). Housut tuli ja kyllähän ne menee päälle ja lahkeen pituuskin ihan hyvä, MUTTA yllättäen vähän kiristää reidestä ja pohkeesta. Mulla on sillee ihan sopusuhtaset jalat, niin yllätyin tästä. Pitää katsoa, kuinka paljon vaikuttaa käytössä, mutta on vähän erikoiset mittasuhteet housuilla.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme