Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Emmaljungan tupliin jalkapeite?

30.08.2006 |

Olen ostanut käytettynä Twin Ceroxit värillä Broadway (vaalean harmaa/tummemman harmaa), mutta rattaisiin ei valitettavasti kuulunut jalkapeitettä. Kesällä sille ei niin tarvetta ollutkaan, mutta nyt tuntuu että nuo pienet 1-vuotiaat sitä tarvitsisivat kun ilmat kylmenevät.

Koska rattaat ovat vuoden -05 väriset, ei tuota vaalean harmaata jalkapeitettä enää löydy mistään (olen soitellut moneen Lastentarvikkeeseen). Ostoilmoitus minulla on ollut keskuusta asti tuolla ostetaan palstalla, mutta yhtään vastausta en ole saanut. (Myös myydään-palstaa ja huutista on tullut seurattua ja olen yhden jalkapeitteen löytänytkin, mutta se meni niiden rattaiden kanssa uuteen kotiin.)

Olen siis epätoivoinen, jos jollakulla olisi tuollainen jalkapeite tarpeettomana olen siitä valmis maksamaan jopa enemmän kuin uudesta kaupasta (mikäli ehjä ja puhdas). Tämä palsta on viimeinen toivoni, vaikka tiedän että tämä ei olekaan mikään osto- ja myynti-palsta.

Olen laittanut uuden ilmoituksen tuosta jalkapeitteen (ja hoitolaukun) ostosta tuonneostetaan-palstalle 27.8, sieltä löytyvät yhteystietoni jos jollakulla tuollainen olisi.

Jo etukäteen kiittäen, Hilma-Tilda

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla