Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin oudon huudon kun heräsin!

Vierailija
26.09.2014 |

Heräsin siihen aamupäivällä, kun miehen ääni huusi kovaa maha. Olin yksin kotona ja asun omakotitalossa. Joten ei ollut naapuri. Onko tämä joku viesti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:20"]Heräsin siihen aamupäivällä, kun miehen ääni huusi kovaa maha. Olin yksin kotona ja asun omakotitalossa. Joten ei ollut naapuri. Onko tämä joku viesti?
[/quote]Ääni kuului kovaa ja vierestä.

Vierailija
2/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen itse että se oli henki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unen ja vlvaan rajalla voi kuulla mitä vain. Ääni on korviesi välissä. Moni kuulee vaikka puhelimen soivan, ovikellon soivan tai vaikka jonkun kutsuvan nimeltä. Uskotko oikeasti johonkin ennusmerkkeihin?! Sitten ennusta, että maksasi on huonossa jamassa, pistä pillerit ja viina pois.

Vierailija
4/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julian henki vai?

Tuksu hei...

Vierailija
5/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:25"]Unen ja vlvaan rajalla voi kuulla mitä vain. Ääni on korviesi välissä. Moni kuulee vaikka puhelimen soivan, ovikellon soivan tai vaikka jonkun kutsuvan nimeltä. Uskotko oikeasti johonkin ennusmerkkeihin?! Sitten ennusta, että maksasi on huonossa jamassa, pistä pillerit ja viina pois.
[/quote]En ollut juonut.

Vierailija
6/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kuulen noita välillä kun olen melkein hereillä ja herään heti äänen kuultuani. En ole koskaan epäillyt, että se olisi jotain unta kummempaa. Säikäyttää se tosin melko usein.

Vierailija
7/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siithän se johtuukin. Elimistö huutaa ainetta, johon on tottunut, vaikka se tappaakin. Ihmiset kuulevat ääniä, näkevät näkyjä ja ovat uskonnollisten hurmosharhojen vallassa mm. psykoottisina ja ne harhat tuntuvat täysin todellisilta. Aivot ovat solmussa, ne sekoilevat. Se on silkkaa sähkökemiaa.

Vierailija
8/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä kai niin sanottu "unihalvaus". kun se on päällä, voi kuulla tai nähdä hassuja/pelottavia asioita ja luulla olevansa hereillä vaikka onkin unessa. Ei mitään pelottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi