Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soita isälle. t. ammattivalittaja

Vierailija
26.09.2014 |

Helpommin sanottu kuin tehyt koska hän pitää n tunnin päivässä puhelinta auki ja se koska se on auki vaihtelee päivittäin. Olen kyllä hänelle kertonut että aamupäivällä voisin soitella kun lapsi eskarissa mutta ei vaan pidä puhelinta auki ja saan sisareni vihat päälleni kun en muka koskaan soita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tekstari ja kysy milloin voisitte jutella. Soittaahan voit sitten muulloinkin kuin aamupäivällä, mitä se lapsen eskarissa olo asiaan kuuluu??

Vierailija
2/4 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, isäsi ei selvästi kauheasti kaipaa puheluita kun kerran pitää puhelinta auki niin vähän aikaa. Eli tuskinpa sitä haittaa ettet niin kauheasit soittele. Siskon mäkätykset aiheesta voi jättää tässä tapauksessa omaan arvoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittänyt soittaa n 5 kertaa päivässä ja tietenkin eri aikoihin päivästä.isä ei osaa tekstareita avata eikä niitä lähettää, valittelee kyllä siskolle kun en muka soita. ap

Vierailija
4/4 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:35"]

Mä olen yrittänyt soittaa n 5 kertaa päivässä ja tietenkin eri aikoihin päivästä.isä ei osaa tekstareita avata eikä niitä lähettää, valittelee kyllä siskolle kun en muka soita. ap

[/quote]voi luoja xD no nyt mä ymmärrän paremmin.. huono osaisuus kulkee suvussa näemmä. Osaako isäsi käyttää nettiä? voisit opettaa ja voisitte yhdessä valittaa kaikesta