Joko hän sitä tänään saisi sitä harvinaista herkkua
Kommentit (19)
Baari-ilta yllättää aina. Jos odotat jotain, se jää tapahtumatta mutta kun et odota mitään, niin jo vain sattuu ja tapahtuu. Olet tuominnut itsesi saamattomuuteen funtsailemalla sen mahdollisuutta etukäteen. sori!
no jos osutaan samaan baariin, niin kyllä!
Missä päin olet herra x, jos mäkin saisin sitä harvinaista herkkua, nimittäin mulkeroa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 09:46"]
Missä päin olet herra x, jos mäkin saisin sitä harvinaista herkkua, nimittäin mulkeroa.
[/quote]
Stadissa budjailen.
kerropa vähän minkälaisessa telineessä se mulkero roikkuu niin arvoisa av-raati antaa tuomion.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:37"]
Tuskinpa, kun et edes kirjoittaa osaa... Jokohan!
[/quote]
Älä vttuile siellä. Kirjoitusvirheitä sattuu kaikille. Kaikki ei vain tyhmänä auo päätänsä, niin kuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:10"]
kerropa vähän minkälaisessa telineessä se mulkero roikkuu niin arvoisa av-raati antaa tuomion.
[/quote]
Alla on pussit, joiden sisällä kulkuset. Yleensä se roikkuu siellä ihan lerppuna. Naisen puutteessa kun olen.
[/quote]
Kuvailit naamasi, entä kroppa.
[/quote]
Itseasiassa, kuvailin sinun mummosi.
Muutaman tunnin kuluttua lähden tarkistamaan tilannetta. Toivottavasti joku mukava nainen antaa mulle tänään.
[/quote]
Eipä tuo tuomio paljoa kiinnosta, mutta jos sais pilperoa. Stadilaiset mimmit baariin tänään.
Olen juonut melkein jo yhden bissen ja meinaan kyllä juoda toisenkin.
[/quote]
Alla on pussit, joiden sisällä kulkuset. Yleensä se roikkuu siellä ihan lerppuna. Naisen puutteessa kun olen.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 09:41"]
no jos osutaan samaan baariin, niin kyllä!
[/quote]
Uskallatko paljastaa, että mihin baariin meet, jos ihan osumalla osuttas?
Saisinpa mäkin tänään baarista edes kyrpää, vaikka naiset ovatkin viime aikoina kiinnostaneet vähän enemmän. Sinkkuelämän vitsaukset: ainainen puute.
Omat empiiriset tutkimukseni ovat osoittaneet, että jos ei ole komealla naamalla siunattu (niinkuin minä), niin ehkä max. joka kahdeskymmenes baari/yökerhoreissu tuottaa toivotun tuloksen. Onnistumisprosentti on siis huono. Ja sitäpaitsi olen siis ainoastaan naamaltani ruma, muuten 188cm ja 86kg ja harrastan liikuntaa. Ylipaino tai lihavuus luultavasti rapauttaisi mahdollisuuksia vieläkin alemmaksi.....
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 10:31"]
[/quote]
[/quote]
Kuvailit naamasi, entä kroppa.
Tuskinpa, kun et edes kirjoittaa osaa... Jokohan!
Taitaapa jäädä sinulta saamatta.