Minkä elämänohjeen antaisit tähänastisen elämäsi perusteella?
Minä aloitan.
Älä pyydä anteeksi jos et ole pahoillasi.
Kommentit (64)
Älä käytä masennuslääkkeitä monta vuotta nuoresta pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei ole kuin harmia.
Olen eri mieltä. Miehistä on myös vaivaa, kuluja ja surua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ajattelelen siiis olen" - Rene descartes.
Ajattele ennekuin teet.
Se on monella kirjaillijakkin se että se on vuoren muotoinen teos. Se vuori on kokonaan sitä ajattelua ja ainoastaan se vuorenhuippu on se itse lopputulos kaikesta ajattelutyöstä.
Kerää ympärillesi hyvien ihmisten verkosto.
Pidä itsesi puolta. Jos sinä et huolehdi omien rajojesi kunnioittamisesta ja itsesi puolustamisesta, sitä ei tee kukaan muukaan. Toista: sitä ei tee kukaan muukaan. Jos alistut ja olet kiltti kynnysmatto, voit olla varma että sinua käytetään hyväksi ihan sumeilematta ja kiitosta et tule kiltteydestäsi saamaan. Päinvastoin, jos jossain kohtaa alatkin pitämään omia puoliasi, saat kuulla olevasi itsekäs ja ilkeä ihminen.
Kukaan tässä maailmassa ei ole tärkeämpi kuin sinä itse. Vasta sen jälkeen tulevat lapsesi, perheesi, puolisosi, ystäväsi. Jos et pidä huolta itsestäsi, et pysty pitämään huolta muista.
Tajusin tämän vasta nelikymppisenä, rankan burnoutin ja masennuksen syövereistä jotenkuten selvinneenä.
Ota vastuu elämästäsi.
Virheistä, onnistumisista, kaikesta.
Sinä päätät miten asioihin reagoit ja mitä ympärillesi suot. Mutta ymmärrä myös, että kaikkiin asioihin et voi vaikuttaa; mutta itsesi voit pelastaa.
Jos sattuu tai olet uupunut, lepää.
Vierailija kirjoitti:
"Ajattelelen siiis olen" - Rene descartes.
Oho! René liihotteli haudastaan tänne palstailemaan.
Jätä se sika heti ensi treffien jälkeen! Säästät 6v omasta elämästäsi ja "miljoona" mielen pahoitusta.
Uskalla elää ja anna tilaa.
Tunne itsesi,ettet luule.
Hanki oikeaa tietoa.
Tee parhaasi,mihin kykenet.
Ole luotettava.
Elä läpinäkyvästi. Siis siten, että voit seisoa sanojesi ja tekojesi takana. "If you never tell a lie, then you never have to play dumb."
Tärkeiden asioiden kanssa ei kannata hoppuilla, älkää kiirehtikö asioiden edelle. Maltti on valttia. Suurissa päätöksissä, ottakaa aina aikalisä. Ei kannata hosua ratkaisun tekemisessä ja olkaa aina tarkkoja, mihin ikinä laitattekin allekirjoituksenne.
Vierailija kirjoitti:
Osta Nokian osakkeita kaikella mahdollisella irtoavalla rahalla vuonna 1989 (vähintään 200 000 markalla) ja myy pois vuonna 2000. Osta bitcoineja noilla rahoilla heti kun niitä on saatavilla ja myy vuonna 2021 kesäkuussa. Maksa Suomen valtion velka pois ja pidä loput 1200 miljardia pahan päivän varalla.
Riittää kun olisi ostanut vasta vuonna 1992. Eivätkö ne sinä vuonna olleet halvimmillaan sitä paitsi?
Älä tyydytä itseäsi seksuaalisesti, puolisosi tekee sen puolestasi.
Älä koskaan usko tietäväsi, mitä huominen tuo tullessaan.
Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Usko varoitusmerkkejä ja päätä suhde alussa.
Miehistä ei ole kuin harmia.