Luetko hehtaariketjuja?
Kommentit (12)
Jos aloitus on (provo) tyyliin "minua loukkaa, kun miehen lapsi ei suostu kutsumaan minua äidiksi, vaikka ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jo 6 kk", jonka kaikki tuomitsevat, luen vain alapeukutetut. Sori teille, jotka sydänverellä kirjoitatte pitkiä perusteltuja vastauksia niihin:D
Luen jokaisen kommentin jos on minua kiinnostava aihe. Esim. härskeintä mitä sinulta on pyydetty, lapsen tehtävä hoitaa isoäitiä, oudot/vaivaannuttavat treffit, mitä amerikkalaista tapaa olet ihmetellyt, karmaisevin katoaminen, virheitä matrixissa jne.
Ei mulla ole noihin mitään lisättävää mutta luen muiden kokemuksia ihan samalla mielenkiinnolla kuin ko. aiheesta kertovaa (tieto)kirjaa.
Joskus luen, mutta yli parisivuisiin ketjuihin en vaivaudu kommentoimaan.
En yleensä. Jos haluaisin kommentoida avausviestiin, pitäisi lukea koko ketju, koska ap. on saattanut täydentää kertomustaan tai tarkentaa kysymystään keskustelun edetessä tai monet muut ovat saattaneet jo kirjoittaa saman mitä itse meinasin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Pitkiksi venyneitä ketjuja ei niinkään huvita avata. Hyvä, että niitä silloin tällöin lukitaan ylläpitäjän toimesta ja siten siirtyvät pois tilaa viemästä :)
En, enkä yli kymmenen sivua pitkiä ketjuja. En jaksa kahlata läpi, josko mielipiteeni olisi jo siellä sanottu. Joskus saatan hypätä suoraan toka vikalle sivulle ja ottaa sitten niihin viesteihin/aiheeseen kantaa, jos aihe on mielenkiintoinen.
En koskaan. Rajani on 30 kommenttia.
Vanhat ketjut tulisi poistaa ikuisesti. Nyhän pullahtelee esille kymmenenkin vuotta vanhoja ketjuja!
Vain, jos olen "mukana" alusta asti. Eli kun olen vastannut potentiaaliseen ketjuun niin päivittelen sitä ja luen uudet vastaukset. Joskus niistä tulee noita hehtaariketjuja. Mutta jos on valmis hehtaariketju niin en jaksa vaivautua.
En.