Miteen ymmärrät käsitteen "normaaalista poikkeava käytös"?
Kommentit (14)
Ap miksi et koskaan kerro että minkä takia kirjoitat noita vokaaleja pitkästi? En ainakaan itse aio vastata mihinkään sinulle, jos et kerro.
Rikkkaat ihmiset tekee rikkaiden rikoksia ja köyhät ihmiset tekee köyhien ihmisten rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi et koskaan kerro että minkä takia kirjoitat noita vokaaleja pitkästi? En ainakaan itse aio vastata mihinkään sinulle, jos et kerro.
Okei mä lupaan että lopetan kirjoittamasta sillä tavoin. Se miksi kirjoita sillä tavalla niin tulee varmaan osana siitä että näen hyvin arvokkaana erilaiset persoonat yhteiskunnassa ja maailmassa ja heidän kätensä jälki on minulle arvo.
En tiedä mutta monesti saan kuulla jotain paskaa siitä että minua vallitsee joku juoru.
Tuollainen on niin ikävää käytöstä toisilta ihmisiltä että se saa minut itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Rikkkaat ihmiset tekee rikkaiden rikoksia ja köyhät ihmiset tekee köyhien ihmisten rikoksia.
Ja rikolliset opettavat rikollisille tavoille.
Ihmiset joilla on kunniaa niin opettavat kunnianhimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei mä lupaan että lopetan kirjoittamasta sillä tavoin. Se miksi kirjoita sillä tavalla niin tulee varmaan osana siitä että näen hyvin arvokkaana erilaiset persoonat yhteiskunnassa ja maailmassa ja heidän kätensä jälki on minulle arvo.
En mä sitä lopettamaan pyytänyt. Miksi vokaalien pitkä kirjoitus on mielestäsi erilaisten persoonien arvottamista. En näe mitään yhteyttä.
Vähän sama kun äitini kysyisi että miksi en vie koskaan roskia ja vastaisin noin. Eli kuulostaa vaan heitolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan kaikkea populäärikulttuurin valtavirtaa ja sitä systeemiä joilla tehdään vain rahaa ja yhä enemmän ihmiseto vat tekemisissä toistensa kanssa vain ns vaihdannan välineinä ja kärsivällisyys heikkenee ja keskittymiskyky heikkenee. Ihminen on luova luonnostaan mutta ihmisen ei anneta olla luova vaan kaikki toimii omine systeemeineen mikä on yhtä kuin raha ja kaikki se on niin näköalattomuutta luovaa taas että systeemissä raha seuraa rahaa. Olen tavallaan punkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan kaikkea populäärikulttuurin valtavirtaa ja sitä systeemiä joilla tehdään vain rahaa ja yhä enemmän ihmiseto vat tekemisissä toistensa kanssa vain ns vaihdannan välineinä ja kärsivällisyys heikkenee ja keskittymiskyky heikkenee. Ihminen on luova luonnostaan mutta ihmisen ei anneta olla luova vaan kaikki toimii omine systeemeineen mikä on yhtä kuin raha ja kaikki se on niin näköalattomuutta luovaa taas että systeemissä raha seuraa rahaa. Olen tavallaan punkkari.
Kaikki on tavallaan vähän sitä että millainen ihmisen tulisi olla systeemiin sidottuna. No mä voisin vaikka näyttää sitten koomisessa valossa vaikka animaatioiden ja sarjakuvien kautta että miltä se todella sitten näyttää kun sen laittaa mittakaavoihin joita ihminen edes tule ajatelleeksi rajatussa ajassa ja energian käytössään mikä on sidooottuna kapitalismiin.
Ap, vaikutat aika epänormaalilta. Voi olla jopa psykoosin oire nähdä tuollaisia olemattomia yhteyksiä asioiden välillä. Jutuistasi puuttuu kaikki logiikka.
kohtelias ja muut huomioiva käytös, hillitty ja totuudenmukaisuuteen perustuva puhetyyli.
nykysomeaikana 👎
Häirikkö. Siis huomiota herättävällä tavalla.