Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoltokiusaaminen ilmaisen oikeusavun turvin

Vierailija
26.08.2021 |

Mies jättäytyi työttömäksi saatuaan minut 'koukkuun' ja eipä aikaakaan niin paljastuivat kymmenien tuhansien ulosottovelat. Harmikseni olin jo raskaana tuolle ihmiselle, jonka ainoaksi osaamisalueeksi on lopulta paljastunut kyky näytellä ja manipuloida.

Elämän käytyä henkisen ja taloudellisen väkivallan myötä sairaaksi oli erottava.

Lapsi alkoi yhtäkkiä kiinnostaa ja siitäpä alkoivat toistuvat oikeusriidat. Kaikki toteavat, että ne loppuvat lapsen täyttäessä 18. Miksi kukaan ei tee mitään, ei näe mistä tässä on kyse, ymmärrä, että lapsen äidin kärsiessä näistä myös lapsi kärsii ja tottakai myös taloudellisesti asetelma on täysin epäreilu toisen saadessa rajatta kaiken ilmaiseksi ja oikeudessahan saa valehdella seuraamuksitta.

Minulla on vastuu lapsesta ja hänen elämästään kaikkinensa, talous mukaan lukien. Minun on käytävä töissä, pyöritettävä arki, huolehdittava harrastukset, terveydenhuolto ja ihan kaikki. Lisäksi on myötävaikutettava tapaamisiin ja siihen että suhde ilkeään, välinpitämättömään isään on lämmin ja läheinen. Minun! Isää kukaan ei koskaan velvoita mihinkään. Isähän osoittaa välittämisensä taistelemalla oikeudessa.

Jaksaminen alkaa olla koetuksella. Kertoisiko joku missä tässä on lapsen etu,kun en sitä oikein itse pysty näkemään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joutunut narskun saaliiksi. Etsi apua ja tietoa esim. narsistien uhrien yhdistyksestä.

Vierailija
2/3 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet joutunut narskun saaliiksi. Etsi apua ja tietoa esim. narsistien uhrien yhdistyksestä.

Näin olen itsekin kokenut. Tuntuu kuitenkin, että ilmiö on kaikille viranomaisille täysin tuntematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompaa tehdä lapsi hoidoilla. Yhdenkään naisen ei enää tarvitsisi sekaantua tuollaisiin miehiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi