Minkä väristä kakkaa lapseltasi tänään tuli?
Meidän taapero punnersi pottaan keltaisen kakan.
Kommentit (26)
Ehdottomasti kakkakuvaketju! Myös pissakuvaketju olisi kiintoisa! Minkä väristä pissaa muuten arvon kuninkaallisilta tuli tänään?
Miten tällainen ketju voi kerätä kommentteja :o olen sittenkin väärällä palstalla
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:10"]
1,5v suklaanruskeaa tavaraa pari vaipallista, tuli normaalia enempi kerralla ja hiukan löysempää (muttei kuitenkaan hirmu löysää), varmaan koska aloitettiin aamulla antibioottikuuri. 5-kuisella taas maitokakka värjääntynyt perunaporkkanasta oranssinrusehtavaksi ja paksuuntunut hitusen :) Hetken muuten ihmettelin kun kerran tuolta vanhemmalta tuli aivan mustaa tavaraa, kunnes muistin että oltiin maisteltu mustikkapiirakkaa. Yllätyin miten paljon pieni määrä vaikutti väriin. (On mulla muutakin elämää kuin lasteni kakka... Vaikka vois luulla muutakin :))
[/quote]
En haluaisi tuntea sinua.
Suolen toiminta kertoo paljon ihmisestä.
En tiedä, 5-vuotias toimittaa vessassa käynnit itsenäisesti.
Tänään ei ole kakannut, mutta perus ruskeaa meillä aina on.
En tiedä, mutta voin kysyä, kunhan tulee kotiin.
En tiedä. Teini haluaa käydä yksin vessassa.
Tänään lapseni teki hieman vaaleampaa, ennen on ollut aina tummanruskeaa kakkaa. Mutta eihän siinä mitään ihmeellistä ole. :) Perus kakkaa vain.
En tiedä. En ole sitten vaippaiän jälkeen katsellut lapsen ulosteita.
Olen lapseton. Itseltäni tuli pehmeä, ruskea pökäle, jossa oli havaittavissa jäänteitä pähkinöistä.
Prinsessamme äkisti vaippaan löysän ja vaalean ruskean kakan
1,5v suklaanruskeaa tavaraa pari vaipallista, tuli normaalia enempi kerralla ja hiukan löysempää (muttei kuitenkaan hirmu löysää), varmaan koska aloitettiin aamulla antibioottikuuri. 5-kuisella taas maitokakka värjääntynyt perunaporkkanasta oranssinrusehtavaksi ja paksuuntunut hitusen :)
Hetken muuten ihmettelin kun kerran tuolta vanhemmalta tuli aivan mustaa tavaraa, kunnes muistin että oltiin maisteltu mustikkapiirakkaa. Yllätyin miten paljon pieni määrä vaikutti väriin.
(On mulla muutakin elämää kuin lasteni kakka... Vaikka vois luulla muutakin :))
Missä vaiheessa lapset alkavat ulostaa siistejä, kiinteitä pökäleitä eikä sellaista muussia/velliä, joka sotkee joka paikan?
Ensi kerralla laittakaa kuvatkin niin on havainnollisempaa ja pääsee paremmin mukaan tunnelmaan.
t nimimerkki "tulevaisuudessa saadaan vielä hajunäytteetkin mukaan"